karta elektroniczna jak postępujecie - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 5    [ Posty: 47 ]

Napisano: 02 lut 2018, 12:59

wprowadzając udogodnienia w postaci karty elektronicznej pojawił się szereg problemów ludzie wydzwaniają do mnie jak na jakąs infolinię a to że sms do nich nie dotarł z hasłem a to że nie dostali meila z nr karty, i juz 2 przypadki zglaszalam na help desk i twierdza ze niby wszystko bylo wyslane, co robicie w takich sytuacjach?
nowa112
Praktykant
Posty: 47
Od: 05 kwie 2017, 12:51
Zajmuję się: SW


Napisano: 05 lut 2018, 11:42

Jeżeli osoba dzwoni z pytaniem o mKDR należy sprawdzić w zakładce "Zarządzanie kartami" czy status karty elektronicznej to WYDANA. Jeżeli tak, oznacza to, że karta jest aktywna. Następnie proszę rozwinąć dane karty (strzałeczka przy danych karty po lewej stronie od numeru karty) i sprawdzić poprawność następujących danych:
- numer telefonu,
- adres e-mail,
- lista osób uprawnionych do wizualizacji karty.

Jeżeli wszystkie powyższe dane są poprawne oznacza to, że błąd pojawił się nie po stronie urzędu, a po stronie twórców aplikacji mobilnej. Proszę wtedy przekierować pytanie do twórców mkdr.gov.pl.

Jeżeli jakaś z powyższych danych jest niepoprawna proszę dla błędnej karty wybrać "Aktualizuj dane teleadresowe" i przesłać nowe dane karty do aplikacji mKDR. Osoba powinna wtedy otrzymać nowy mail i SMS.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 07 lut 2018, 12:32

Witam
Mam pytanie dotyczące kdr elektronicznej
czy żona może na swoim telefonie wyświetlać kdr męża, mimo że on swoją kartę wyświetla na swoim tel? czy tylko może wyświetlać karty dzieci?
Miaaa
Awatar użytkownika
Stażysta
Posty: 62
Od: 07 lut 2018, 12:24
Zajmuję się: PS

Napisano: 07 lut 2018, 12:36

Każda osoba posiadająca mKDR może wyświetlać swoją kartę na swoim telefonie. Dodatkowo niezależnie od tego każdy rodzic może wyświetlać mKDR wszystkich swoich dzieci oraz innych rodziców z tej rodziny. Praktycznie rzecz biorąc będąc rodzicem można na swoim telefonie mieć karty wszystkich osób z całej rodziny.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 08 lut 2018, 10:05

Dziękuję za odpowiedź.
W takim razie mam jeszcze jedno pytanie.
wnioskodawca złożył wniosek o kdr tradycyjne i elektroniczne
wniosek wprowadzony, karty zamówione
po kilku dniach wnioskodawca zgłasza że błędnie wpisał adres email
karty zostały anulowane, dane poprawione i karty na nowo zostały zamówione

problem w tym że wnioskodawca zaznaczył że chce wyświetlać kdr współmałżonka, a w programie nie zostało to zaznaczone przeze mnie
czy trzeba na nowo anulować karty i zaznaczyć tą funkcję?
Miaaa
Awatar użytkownika
Stażysta
Posty: 62
Od: 07 lut 2018, 12:24
Zajmuję się: PS

Napisano: 08 lut 2018, 10:28

Poniżej podam dokładną ścieżkę jak postępować w przypadku złożenia zamówienia na błędną kartę elektroniczną lub tradycyjną.

Jeżeli błąd popełniono w jednej z następujących danych to kartę (tradycyjną i elektroniczną) należy ANULOWAĆ: imię pierwsze, imię drugie, nazwisko, data urodzenia, termin ważności, pesel, numer dokumentu tożsamości. Jeżeli błąd popełniono w jednej z poniższych danych to kartę (elektroniczną) należy ZAKTUALIZOWAĆ: numer telefonu, adres e-mail, lista osób uprawnionych do wizualizacji karty. Poniżej znajduje się opis jak dokonać anulowania lub aktualizacji karty w zależności od potrzeby.

Jeżeli kartę chcemy ANULOWAĆ należy wejść w zakładkę "Zarządzanie kartami", wyszukać kartę i wybrać dla niej na dole strony "Anuluj kartę" z podaniem powodu "Błąd urzędnika" lub "Błąd wnioskodawcy" w zależności od tego kto popełnił pomyłkę. Taką anulowaną kartę należy następnie znaleźć w zakładce "Zarządzanie kartami", zaznaczyć i wybrać przycisk "Zamów ponownie". Pojawi się pytanie o zmianę danych na karcie i wtedy trzeba odpowiedzieć "Tak" i poprawić ten błąd przed złożeniem nowego zamówienie. Anulowanie zawsze dotyczy zarówno karty tradycyjnej i elektronicznej tj. zawsze trzeba anulować obydwie formy jednocześnie.

Jeżeli kartę chcemy ZAKTUALIZOWAĆ należy wejść w zakładkę "Zarządzanie kartami", wyszukać kartę i wybrać dla niej na dole strony "Aktualizuj dane teleadresowe". Pojawi się okno pozwalające na modyfikację numeru telefonu, maila i listy uprawnionych. Po zapisaniu dane zostaną przesłane do PWPW i osoba posiadająca kartę powinna otrzymać wiadomość na nowy numer telefonu. Numer karty i dane na niej zawarte nie ulegną zmianie, aktualizacja nie dotyczy bowiem karty tradycyjnej.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 08 lut 2018, 11:17

Dziękuję
Wychodzi na to, że za pochopnie zanulowane zostały karty za pierwszym razem. Trudno, człowiek uczy się na błędach.
Jeszcze raz bardzo dziękuję i pozdrawiam
Miaaa
Awatar użytkownika
Stażysta
Posty: 62
Od: 07 lut 2018, 12:24
Zajmuję się: PS

Napisano: 08 lut 2018, 12:09

Mam jeszcze jedno pytanie.
Jeżeli wnioskodawca składa wniosek o przyznanie kdr w formie elektronicznej, a dziecko nie posiada swojego nr tel i e-mail, to w załączniku ZKDR-04 w Danych osoby, której dotyczy oświadczenie co wpisujemy w pkt 6,7(tel i email rodzica?) i czy zaznaczamy kwadracik - Prezentuj kartę elektroniczną osobie, której dotyczy oświadczenie

Jeżeli wpiszemy powyżej tel rodzica i e-mail, to zasadne jest wypełnianie danych rodzica który będzie mógł wyświetlać kartę? To będą te same dane
Miaaa
Awatar użytkownika
Stażysta
Posty: 62
Od: 07 lut 2018, 12:24
Zajmuję się: PS

Napisano: 08 lut 2018, 12:12

i jeszcze takie małe pytanko
Nazwa organu właściwego prowadzącego postępowanie w sprawie KDR na wniosku
w przypadku gdy kdr zajmuje się OPS, to wpisujemy dane OPS-u, czy Urzędu Gminy?
Myli mnie ten pkt (1)
Miaaa
Awatar użytkownika
Stażysta
Posty: 62
Od: 07 lut 2018, 12:24
Zajmuję się: PS

Napisano: 08 lut 2018, 12:12

Miaaa pisze:Mam jeszcze jedno pytanie.
Jeżeli wnioskodawca składa wniosek o przyznanie kdr w formie elektronicznej, a dziecko nie posiada swojego nr tel i e-mail, to w załączniku ZKDR-04 w Danych osoby, której dotyczy oświadczenie co wpisujemy w pkt 6,7(tel i email rodzica?) i czy zaznaczamy kwadracik - Prezentuj kartę elektroniczną osobie, której dotyczy oświadczenie

Jeżeli wpiszemy powyżej tel rodzica i e-mail, to zasadne jest wypełnianie danych rodzica który będzie mógł wyświetlać kartę? To będą te same dane




podbijam. tylko mnie interesuje czy jest poprawnie jesli wnioskodawczynii dla dwojki starszych dzieci wpisala ich nr tel zeby mieli KDR ale podala jeden email dla wszystkich. czy prawidlowe jest: jeden email rozne nr tel.??????
poczatkujaca
Praktykant
Posty: 30
Od: 14 sie 2017, 16:25
Zajmuję się: ŚW


  
Strona 1 z 5    [ Posty: 47 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x