Pomocy........proszę pilne

Wybrane tematy:
Opowiedz o swych traumatycznych przeżyciach z SI KDR Duplikat, krok po kroku Małżeństwo bez wspólnych dzieci zamiast nazwisko imię KDR- dziecko niepełnosprawne osoba wcześniej była posiadaczem KDR
Kasia~~

Pomocy........proszę pilne

Post autor: Kasia~~ »

Proszę o pilną pomoc zamówiłam karty i na etapie zamówienia zorientowałam się, że popełniłam błąd w imieniu dziecka jak przeprowadzić procedurę -żeby to poprawić puki karta nie jest w produkcji.
junior

Re: Pomocy........proszę pilne

Post autor: junior »

:) spokojnie. zaczekaj aż przyjdą... odbierzesz je w systemie i anulujesz która jest błedna, popraw błąd i zamówk korekte:) nic groźnego:) każdy ma prawo sie pomylić...
Kasia~~

Re: Pomocy........proszę pilne

Post autor: Kasia~~ »

A to na tym etapie nic nie mogę zrobić ???- szkoda bo po co ta karta ma być wyprodukowana źle.
junior

Re: Pomocy........proszę pilne

Post autor: junior »

No niestety zamówienie juz poszło i w systemie wisi jako do zrealizowania..
junior

Re: Pomocy........proszę pilne

Post autor: junior »

dlatego program często pyta i uczula żeby sprawdzic poprawnośc danych przed zamówieniem bo wszelkie zmiany po zamówieniu nie bedą możliwe do zrobienia.
kartakarta

Re: Pomocy........proszę pilne

Post autor: kartakarta »

spróbuj zadzwonić do pwpw na infolinię, może uda Ci się to wycofać zanim trafi do produkcji
junior

Re: Pomocy........proszę pilne

Post autor: junior »

Spróbować mozna przecież:) daj znaka co ci poradzili... na przyszłosc bedziemy wiedzieli
KDR 2015

Re: Pomocy........proszę pilne

Post autor: KDR 2015 »

Zadzwoń na numer 222 66 111 99 lub napisz e-mail na [email protected] ale myśle ze jak zadzwonisz szybciej rozwiążą sprawe
Kasia~~

Re: Pomocy........proszę pilne

Post autor: Kasia~~ »

Chciałam się z Wami podzielić następującymi informacjami; jak się zorientujesz,że masz błąd w danych osoby, a karta ma status zamówiona (a nie w produkcji !!!!) to dzwoni się na numer (22) 2354360 i zgłasza się błąd - Pani powiedziała mi, że mam wysłać maila na adres: [email protected] - z prośbę o wycofanie statusu karty (z zamówionej) wraz danymi osoby tj. imię nazwisko, pesel, numer karty. Na drugi dzień w programie ta osoba miała kartę w statusie WYCOFANA - weszłam na ta osobę edytowałam (poprawiłam) i zamówiłam jeszcze raz kartę. Pozdrawiam:)
junior

Re: Pomocy........proszę pilne

Post autor: junior »

SUPER:) a czy jak wysyąłłaś tego meila to pisalś rozumiem te dane osoby ale te które chcesz wycować czyli te błędne... tak?
ODPOWIEDZ