Proszę o pilną pomoc. Co robić w sytuacji gdy:
Alkoholik mial sprawę w sądzie o przymusowe leczenie odwykowe. Sąd postanowił leczenie w warunkach ambulatoryjnych (wiem z informacji rodziny bo jako członek komisji nie dostałam jeszcze postanowienia sądu). Pan jednak nic z tym nie robi, nie chodzi do psychologa i się nie leczy, pije coraz więcej jest coraz gorzej. Rodzina nie wie co robić. Zgłasza się o pilną pomoc. Co w tej sytuacji może zrobić komisja rozwiązywania problemów alkoholowych??? Pomóżcie!!
Proszę o pilną pomoc!! alkoholizm i leczenie odwykowe
-
- Praktykant
- Zajmuję się: OPS
- Kontakt:
-
- Praktykant
- Zajmuję się: jestem pielęgniarką
- Kontakt:
Re: Proszę o pilną pomoc!! alkoholizm i leczenie odwykowe
Najgorzej jak alkoholik nie chce się leczyć..wiem coś na ten temat.Mój ojciec jest alkoholikiem,niepijącym w tej chwili od dwóch lat.Ale kiedyś jak sobie przypomnę to był to sajgon.Nie pomogę w tej sprawie ale może jakiś prywatny ośrodek leczenia? Wiem że to jest wydatek ale w przypadku mojego ojca się sprawdziła. Leczył się w ośrodku Medox w Nowym modlinie. Dziś wiem że było warto zainwestowac, bo mamy z powrotem naszego tatę.
-
- Stażysta
- Zajmuję się: przemoc
- Kontakt:
Re: Proszę o pilną pomoc!! alkoholizm i leczenie odwykowe
do Pani vera 18.
nic Pani nie robi.Poradnia ma poinformować Sąd, że strona nie respektuje postanowienia. GKRPA nie ma żadnych podstaw prawnych aby interweniować. Postępowanie zawiesić.
nic Pani nie robi.Poradnia ma poinformować Sąd, że strona nie respektuje postanowienia. GKRPA nie ma żadnych podstaw prawnych aby interweniować. Postępowanie zawiesić.
Oprócz Proszę o pilną pomoc!! alkoholizm i leczenie odwykowe - Uzależnienia, Bezdomność przeczytaj również:
Indywidualny plan dla osoby bezdomnej przebywającej w schronisku
środki z korkowego
Pomoc osobie bezdomnej - kto odpowiedzialny??? proszę o poradę!!!!
Schronisko dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi w woj. świętokrzyskim
zakupy narkogogli przez MKRPA