Pytanie dot. sprawozdania - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 3    [ Posty: 21 ]

Napisano: 08 sty 2015, 9:34

Cześć,
czy macie może w swoich systemach sytuacje taką, że np. komuś upłynęła data ważności i nie przyszedł składać wniosku o przedłużenie. Jeśli wygeneruje raporty z systemu według daty wydania to pokazuje mi ilość wydanych kart np 91, natomiast jeśli w systemie dam sobie tylko podgląd według statusu "wydane" to pokazuje 90, zaglądałam i zauważyłam że ten podgląd właśnie pomija tą osobę, której termin ważności karty już upłynął. Czyli w sprawozdaniu powinnam wpisać faktycznie wydane czyli 91, czy bez tej jednej osoby, czyli 90?
Martuśkka82


Napisano: 08 sty 2015, 9:50

ja mam kilka takich kart. ale jeszcze nie robiłam sprawozdania,. moze trzeba zadzwonic i się zapytac. według mnie to trzeba wliczac te karty z upływem terminu ważności
gość8

Napisano: 08 sty 2015, 9:58

Tez mi się tak wydaje bo skoro mamy brać pod uwagę okres od 16.06.14 do 31.12.14 to wtedy faktycznie ktoś był w posiadaniu takiej karty.
Martuśkka82

Napisano: 08 sty 2015, 10:19

Oraz moje kolejne pytanie, skoro sprawozdanie bazuje jeszcze na Rozporządzeniu z dnia 27 maja to w nim jest napisane że powinno dotyczyć okresu od 1 września do do dnia 31 grudnia, a tu się okazuje że ma być jednak za okres od 16 czerwca do 31 grudnia. Czyli mamy się dostosować do tego co jest tak?
Martuśkka82

Napisano: 08 sty 2015, 15:18

Co mam uwzględnić w kolumnie 4 sprawozdania gdzie trzeba napisać -Koszty realizacji programu faktycznie poniesione/ Faktycznie uzyskane dochody budżetu państwa, czy są to środki faktycznie uzyskane z urzędu wojewódzkiego,? Proszę pomóżcie bo mi się wszystko poplątało ;-(
IGCIA

Napisano: 08 sty 2015, 15:46

Dzwoniłam do Urzędu Wojewódzkiego w tej sprawie bo też nieweim. Tu trzeba wpisać czy faktycznie gmina poniosła koszty czyli czy poniosła je z tytułu dodatku zadanio9wego, zakupu materiałów biurowych, szkolen itp.
Kasia12

Napisano: 08 sty 2015, 15:54

a czy w kolumnie 1 wpisujemy liczbę rodzin które złożyły wniosek ( nieważne że niektóre nie otrzymały jeszcze kart bo są w trakcie zamówienia) ? Czy chodzi tu wyłącznie o rodziny, które otrzymały już fizycznie karty?
IGCIA

Napisano: 08 sty 2015, 16:17

Kasia12 pisze:Dzwoniłam do Urzędu Wojewódzkiego w tej sprawie bo też nie wiem. Tu trzeba wpisać czy faktycznie gmina poniosła koszty czyli czy poniosła je z tytułu dodatku zadanio9wego, zakupu materiałów biurowych, szkolen itp.

ale te koszty mają wynosić tyle co wychodzą z dotacji ??/ czyli to samo co w kolumnie III ???
pres

Napisano: 08 sty 2015, 17:26

Dla mnie też ta kolumna jest jakaś dziwna, nie wiadomo czy to trzeba przemnożyć liczbę rodzin * 8,93 czy co? Jak tak zrobię to jest to samo co w kolumnie obok, tylko to jest wtedy bez sensu. Co jeśli nie dostaje żadnej dodatkowej sumy pieniędzy za to czyli dodatek zadaniowy w moim przypadku się nie liczy. Na szkoleniu tez nie byłam, ani nie było mowy o zakupie materiałów. Więc mam wypełnić tak samo jak w kolumnie obok? Pomocy a czasu coraz mniej!
wiolcia40

Napisano: 08 sty 2015, 18:22

Dla mnie też jest to nieczytelne. Ja bym wpisała taka samą kwotę jak za realizaje programu czyli 8,93 zł x liczna rodzin dla których zamówiono karty w 2014 roku. Jeśli chodzi o rzeczywisty koszt to trzeba porozmawiać z księgową, czy te pieniądze zaksięgowała np. na poczet waszego dodatku lub na coś innego.
Kasia12



  
Strona 1 z 3    [ Posty: 21 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem