Rejestr Należności Publicznoprawnych - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 08 cze 2018, 13:04

Jak w temacie. Przyznam szczerze, że w tej materii jestem kompletnym laikiem, dlatego proszę o wyrozumiałość, jeśli pytam o sprawy oczywiste.
1. Czy w jakiś szczególny sposób przygotowujecie się do Rejestru Należności Publicznoprawnych?
2. Jak ma wyglądać zgłaszanie należności? Chodzi mi o kwestie techniczne.
3. Czy należy zgłaszać wszystkie istniejące należności, czy wyłącznie nowe zaistniałe po 1 lipca 2018r.?
4. Czy zgłaszać należy wszystkie należności, niezależnie od kwoty, czy tylko te powyżej 5.000 zł?
5. Jeśli wszystkie, to skąd wziąć kasę na zawiadomienia kierowane do dłużników?
"Kiedy człowiek zstępuje w przepaść, jego życie zawsze zyskuje jasno określony kierunek."
Terry Pratchett
kronos79
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 3317
Od: 19 lut 2014, 10:39
Zajmuję się:
Lokalizacja: z OPS


Napisano: 12 cze 2018, 10:21

Czy macie inny pomysł, w jakim dziale moje pytania zasłużyłyby na jakąkolwiek odpowiedź?
"Kiedy człowiek zstępuje w przepaść, jego życie zawsze zyskuje jasno określony kierunek."
Terry Pratchett
kronos79
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 3317
Od: 19 lut 2014, 10:39
Zajmuję się:
Lokalizacja: z OPS



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x