rezygnacja przymusowa - Świadczenia rodzinne

Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]

Napisano: 21 cze 2014, 17:03

Opiekuje sie babcią która ma 90 lat nie mieszka ze mna w domu tylko 300m dalej .ma tylko mnie jako jedynego opiekuna
Otrzymałam zaległe i bierzące swiadczenie do konca roku 2014 Pani z ops na wywiadzie powiedziła mi ze od 2015r musze z tego swiadcze nia zrezygnowac gdyz jestem rolnikiem i biore dopłaty
Ja w tym gospodarstwie nie pracuje tylko mąż i na niego przychodzą dopłaty ale gospodarstwo jest na nas oboje
Babci ma znaczy stopien niepełnosprawnosci
czy musze zrezygnowac z tego swiadczenia od 2015r?
dominika40
Praktykant
Od: 21 cze 2014, 16:44
Zajmuję się:

Napisano: 21 cze 2014, 21:31

Babcia 90 letnia ma zapewne orzeczenie bezterminowo, to i decyzja przyznająca ZDO bezterminowo. Przeczytaj dokładnie decyzję . Pani od wywiadów, niech zajmie się wywiadami, a nie ustala do kiedy należy się ZDO. Składając wniosek o ZDO, musiałaś złożyć oświadczenie jako rolnik, że zaprzestałaś prowadzenia gospodarstwa rolnego. To w czym jest problem ? Nadal opłacasz składki do KRUS i nadal możecie brać dopłaty. Dbaj o babcię i jeżeli będziesz się nią stale opiekowała, nie musisz rezygnować z ZDO. Po prostu trafiłaś na niekompetentną osobę z OPS.
niunia

Napisano: 21 cze 2014, 21:32

Pani Dominiko.... prosze z niczego nie rezygnować.... nie podpisywać żadnych oświadczeń, których Pani nie czytała.... Trzeba czekać na rozstrzygnięcie Ośrodka Pomocy Społecznej... jeżeli wg Ośrodka nie należy się Pani uprawnienie na pewno dostanie Pani decyzję do ręki.... wtedy proszę opisać podstawy decyzji na forum lub na [email protected]
Rajski

Napisano: 22 cze 2014, 10:57

Dziekuje za odpowiedzi
Decyzji jeszcze nie otrzymałam ale pieniążki mam na koncie
Tak ,podpisałam oswiadczenie ze zaprzestałam prowadzenia gospodarstwa rolnego.
dominika40
Praktykant
Od: 21 cze 2014, 16:44
Zajmuję się:

Napisano: 22 cze 2014, 11:04