tak, wszytskie. ja sie zastanawiam jakie zamówienia ując w punkcie II. 1 - czyli te poniżej 14.000 euro.
większośc OPS będzie miało pewnie te droben zamówienia
zastanawiam się czy ując tylko nowe tzn. udzielone w 2013r zamówienia
skoro np. umowe na internet zawarłam w 2010r. - to czy ując wydatki 2013r. na internet w sprawozdaniu za 2013r.??- skoro zamówienia nie udzieliłam w 2013r.?
mnie się wydaje,ze tu nie wykazujemy wartości netto zakupów w danym roku (np. idę i kupuję papier ksero - nie zaweiarm umowy z dostawcą na zakup materiałow biurowych) tylko WARTOŚC UMÓW ZAWARTYCH W DANYM ROKU
ok, w takim razie wykazujemy wszytskie wydatki netto roku 2013 za wyjątkiem umów zawartych w 2013- tu podajemy całośc zamówienia(np. dwuletniego) a nie tylko wydatkowane z tego zamówienia w 2013r. srodki?