Roczne sprawozdanie o udzielonych zamówieniach w roku - Księgowość

  
Strona 7 z 19    [ Posty: 186 ]

Napisano: 17 lut 2014, 12:32

Nie wykazuję opłat bankowych.
Czy wykazujecie wydatki na podstawie decyzji np. zakup odzieży, węgla czy żywności?
~księgowa


Napisano: 18 lut 2014, 12:17

w skrócie co wykazujecie w ops:
- posiłki (na podsatwie umowy)
- zakupy, usługi z umów lub FV w kwotach netto za 2013 r.
- piecza zastępcza (noty z PCPR 20,30%),
co jeszcze?
~monika

Napisano: 18 lut 2014, 12:26

w której tabeli wykazujecie wydatki poniżej tych nieszczęsnych 14 tys ?
~zielona

Napisano: 18 lut 2014, 12:48

czy wydatki z POKL też wykazujecie, skoro umowa główna była w 2008 roku - a później aneksy
~Ala

Napisano: 18 lut 2014, 12:50

no o pieczy to myślałam że nie bo niejako nie wybieramy :(
DPS ujmuje bo można wskazać inny.
Jeżeli pomoc w formie rzeczowej to wykazuje

Tabela II wiersz 1.
~Iza

Napisano: 18 lut 2014, 13:39

DPS-y: nie mamy z nimi umowy bezpośrednio, jest decyzja kierująca. Piecza - chyba też jednak nie, brak umów, porozumień, wystawiają miesięcznie dla nas noty księgowe...
~monika

Napisano: 18 lut 2014, 14:26

Pieczy nie ujmujemy. Jest to wykonywanie obowiązków ustawowych polegających na współfinansowaniu. Nie mamy tu do czynienia z odpłatną umową wzajemną, której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane. (artykuł z Rachunkowości budżetowej w instytucjach pomocy społecznej)
~karolina

Napisano: 19 lut 2014, 13:13

-czy usługę pogrzebową za podopiecznych wpisujecie ,czy też to jest nasze zadanie i się nie wpisuje??
-Czy jeżeli zawarliśmy umowę za wynajem lokalu na czas nieokreślony w 2009 r. i tylko aneksem w 2013r zmieniliśmy kwotę za odpłatność ...to tego też nie ujmujemy w sprawozdaniu-bo ; aneksów się nie ujmuje i faktur za wynajem za 2013r też nie zliczam i wynajmu wcale nie wykazuję w sprawozdaniu- czy dobrze myślę ???
-czy opłatę za ubezpieczenie mienia OPS na podstawie polisy ujmujecie w sprawozdaniu??
-czy szkolenia za pracowników ujmujecie w sprawozdaniu ???
-czy okresowe badania pracowników ujmujecie ,czy nie??
mam nadzieję wpisałam wszystkie \"rzeczy\" z którymi mam problem :-(((
~ola

Napisano: 19 lut 2014, 13:30

miałam w mops przetarg nieograniczony w grudniu 2013 na kwotę netto 81 300 zł w której rubryce mam wykazać?
~ewa

Napisano: 19 lut 2014, 14:44

wykazuje tylko te zamówienia na które mam zawarte umowy w 2013 r.
- materiały biurowe,
- drobne zakupu art. spożywczych (zesp.interdysc.,) nie wliczam.
- Umowa na rach.bankowe wliczam bo została zawarta 31.12.2013 r. na okres 2 lat więc wliczam za cały okres obowiązywania (czyli 2013,2014,2015)
~monika



  
Strona 7 z 19    [ Posty: 186 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x