Rozliczenie dotacji DE - Dodatki mieszkaniowe

  
Strona 2 z 2    [ Posty: 20 ]

Napisano: 28 mar 2014, 19:01

Rowniez nie wiem co ma byc w poz.1 woj slaskim??????
~Ani


Napisano: 31 mar 2014, 11:47

?? woj. ślaskie??
~Ani

Napisano: 31 mar 2014, 11:53

też nie wiem muszę zapytać naszą księgowa
~misia

Napisano: 01 kwie 2014, 11:08

A w dolnośląskim coś wiadomo jak to zrobić ?
~Julka

Napisano: 01 kwie 2014, 12:47

woj ślaskie - ja wpisałam otrzymaną dotację jak będzie żle to poprawię
~jula

Napisano: 01 kwie 2014, 14:39

do @: przysłali na maila, pozdrawiam
~JM

Napisano: 02 kwie 2014, 9:33

próbuję wrzucić druk rozliczenia i nie wiem czy się uda...ale próbuje...

.................................................
(pieczęć gminy)

ROZLICZENIE
dotacji celowej z budżetu państwa na finansowanie wypłaty dodatków energetycznych dla odbiorców wrażliwych, o których mowa w art. 5c. ust. 1 ustawy z dnia 26 lipca 2013 r. o zmianie ustawy – Prawo energetyczne oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2013 r. poz. 984)
za okres od dnia 1 stycznia do….……… .r.

1. Kwota dotacji wynikająca z decyzji o przyznaniu środków na finansowanie wypłaty dodatków energetycznych: ………………………zł
2. Kwota dotacji wypłacona odbiorcom wrażliwym zgodnie z wydanymi decyzjami w sprawie przyznania dodatku energetycznego: ………………………zł
z tego dla:
a) gospodarstwa domowego prowadzonego przez osobę samotną: ………………………zł
b) gospodarstwa domowego składającego się z 2 do 4 osób: ………………………zł
c) gospodarstwa domowego składającego się z co najmniej 5 osób: ...……………………zł

w tym koszty wypłacenia odbiorcom wrażliwym energii elektrycznej dodatku energetycznego w wysokości 2% łącznej kwoty dotacji wypłacanych w gminie ………………………zł

3. Liczba dodatków energetycznych wynikająca z decyzji o ich przyznaniu oraz wypłacona w okresie objętym rozliczeniem: ………………………..
z tego dla:
a) gospodarstwa domowego prowadzonego przez osobę samotną: ………………………..
b) gospodarstwa domowego składającego się z 2 do 4 osób: ………………………..
c) gospodarstwa domowego składającego się z co najmniej 5 osób: ………………………..

4. Informacja o kwocie niewykorzystanej w ramach zapotrzebowania zgłoszonego na …..kwartał …... r.
……………………zł *

Uwagi:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………


Sporządził:…………………………………………… ………………………………….
(nazwisko, imię, numer telefonu) (wójt, burmistrz lub prezydent miasta)

……………………………….
(miejscowość i data)


*Nadpłata dotacji za dany kwartał zostanie zaliczona na poczet dotacji należnej w kwartale następnym, z wyjątkiem nadpłaty za dany rok, która podlega przekazaniu na rachunek urzędu wojewódzkiego, w terminie do dnia 20 stycznia następnego roku.
~ladybird

Napisano: 02 kwie 2014, 12:13

Witam, czy dodatek energetyczny wypłacany w kwietniu za marzec wliczacie do sprawozdania?
~mika

Napisano: 02 kwie 2014, 12:48

Mika - Nie. Tylko kasa która zeszła w I. II. III.
~Fantomas

Napisano: 02 kwie 2014, 15:53

Dzięki bardzo
~mika



  
Strona 2 z 2    [ Posty: 20 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x