sposób wyliczenia za centralne ogrzewanie po sezonie grzewcz - Dodatki mieszkaniowe

Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]

Napisano: 28 cze 2017, 10:06

Witam
Jestem nowa w dodatkach mieszkaniowych Pani złożyła mi wniosek o dodatek mieszkaniowy w czerwcu Posiada centralne ogrzewanie, brak centralnej ciepłej wody, brak gazu przewodowego. Moje pytanie brzmi czy wydatki za centralne ogrzewanie biorę z okresu kiedy był sezon grzewczy? dodam że opłaty za centralne ogrzewanie ponoszą w roku przez 7 m-cy są to różne kwoty. Bardzo proszę o pomoc
anulka27
Praktykant
Od: 19 wrz 2014, 10:40
Zajmuję się:

Napisano: 28 cze 2017, 10:43

Wydatki liczymy z miesiąca bieżącego, chyba ze pokrywane sa za dłuzszy okres, wtedy przeliczamy na okresy miesięczne
Maxima
VIP
Od: 14 kwie 2017, 9:34
Zajmuję się: DM DE

Napisano: 28 cze 2017, 10:58

czasem jest tak, że poza sezonem grzewczym płacą zaliczki na centralne ogrzewanie przez pewien czas. wtedy taką zaliczkę na CO należałoby uwzględnić w obliczeniach (nie z całego okresu, a tę, którą płaci w bieżącym miesiącu)
Klara27
Starszy referent
Od: 12 paź 2016, 13:25
Zajmuję się: DM/DE/Stypendia szkolne

Napisano: 28 cze 2017, 11:54

Dziękuję za odpowiedz Mam jeszcze jedno pytanie odnoście innego wniosku złożonego w czerwcu. Pani X posiada centralne ogrzewanie, centralną ciepłą wodę, brak tylko gazu przewodowego.
Jak obliczyć ryczał za brak gazu przewodowego?
Poprzednia Pani która prowadziła dodatki mieszkaniowe przekazała mi że mam liczyć z rachunku za energie cieplna z okresu kiedy był okres grzewczy ((dodać wartości netto =(opłata za zam. moc cieplna CO + opłata stała za przesył Co+ opłata zmienna za przesył Co + ciepło na potrzeby Co) pomnożyć to przez 23% podatku)) i wychodzi kwota do obliczenia centralnego ogrzewania w stosunku rocznym.Później pomnożyć to przez 7 m-cy : 12 miesięcy. Czy obliczacie ryczałt za brak tylko gazu przewodowego? i z czego mam to obliczyć z faktury za energię elektryczną?
Proszę o odpowiedz z góry dziękuję
anulka27