sprawozdanie 500 - Świadczenie Wychowawcze (500+)

Strona 6 z 20    [ Posty: 191 ]

Napisano: 23 sty 2017, 14:47

jagodzianka pisze:JA LOKALIZACJĘ ZNALAZŁAM TAK
Dla punktu 1 Wszystkie wnioski -> czynnosci-> raport z listy i pomiędzy kwotą utraconego dochodu a nazwiskiem mam

u nas też nie było ale nam informatyk jakąś wgrywkę zrobił i była lokalizacja

jaką wgrywkę?
Milena0293

Napisano: 23 sty 2017, 14:50

nie mam pojęcia rano była wgrana aktualizacja przed południem wgrał coś jeszcze do aktualizacji. nie wiem co to bo nie jestem informatykiem :D
jagodzianka

Napisano: 23 sty 2017, 14:51

Wiersz 1.1

Spotkałem się z faktem, że w sytuacji gdy miałem wnioski na nowonarodzone dzieci i wprowadzałem to poprzez wniosek o zmianę to teraz wykazuje mi je jako wniosek na pierwsze dziecko w danym miesiacu, a nie powinno (bo jak wiadomo jest to nowonarodzone dziecko -- już kolejne w rodzinie)

Też tak macie? Jak nie to jak wprowadzaliście takie wnioski (jako nowy czy o zmianę)
luzak

Napisano: 23 sty 2017, 14:54

Panie Tomku, należało zacząć od tego, że aby pozyskać jakiekolwiek dane trzeba mieć wgraną aktualizację z 20.01.2017. Wielu ludziom zaoszczędziłby Pan nerwów przy szukaniu "lokalizacji"
Ostatnio zmieniony 23 sty 2017, 14:55 przez krawkat, łącznie zmieniany 1 raz.
krawkat
Stażysta
Od: 27 cze 2016, 8:42
Zajmuję się:

Napisano: 23 sty 2017, 14:55

luzak pisze:Wiersz 1.1

Spotkałem się z faktem, że w sytuacji gdy miałem wnioski na nowonarodzone dzieci i wprowadzałem to poprzez wniosek o zmianę to teraz wykazuje mi je jako wniosek na pierwsze dziecko w danym miesiacu, a nie powinno (bo jak wiadomo jest to nowonarodzone dziecko -- już kolejne w rodzinie)

Też tak macie? Jak nie to jak wprowadzaliście takie wnioski (jako nowy czy o zmianę)
Wprowadzam tak samo, zweryfikowałam ręcznie, pomniejszyłam
Gość

Napisano: 23 sty 2017, 14:57