Sprawozdanie!! - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Napisano: 27 lip 2015, 13:36

Co mam rozumieć pod słowami unieważniona w sprawozdaniu?

1. Liczba przyznanych Kart Dużej Rodziny, z tego:

1.3. unieważnionych

lub 5. Liczba osób, którym unieważniono Karte Dużej Rodziny, z tego:

5.1 liczba rodziców/ małżonków
5.2 liczba dzieci

Czy to dotyczy tylko tego gdy ktoś traci uprawnienia np. nie zgłosi że odebrano mu dzieci itd i ja wydaje decyzje administracyjną o utracie uprawnień? Czy o coś innego np. że ktoś przychodzi zgłasza że zgubił kartę , jednocześnie składa nowy wniosek a ja tamtą stara z dniem zgłoszenia anuluje w systemie? Czy może dotyczy to uplywu terminu ważności karty i nikt się już nie zgłosił na żadne przedłużenia?

Podacie jakieś przykłady co powinnam przez to rozumieć? Dziękuje bardzo:]
Cytrynka27


Napisano: 27 lip 2015, 13:55

anulowanie nalezy rozumieć z konkretnej przyczyny: rezygnacji, śmierci, błędu przy wprowadzeniu danych, w pozostałych przypadkach to unieważnienie, pomimo że w aplikacji wszystko jest pod pozycja anulowanie!
Kasia12

Napisano: 27 lip 2015, 19:58

Czyli jesli np upłynęła data ważności to nie liczę tego jako anulowanie, ani nie liczę jako unieważnienie?Ale w momencie gdy mam sytuacje, ze zgłoszono mi zgubienie karty tj. Złożono wniosek o duplikat, zamówiłam druga to juz traktuje jako unieważnienie? Mam jeszcze sytuacje ze konczy sie termin ważności karty, złożono wniosek o przedłużenie ale tamtej sie nie anuluje do momentu przyjścia nowej karty, tak? Czyli tego tez nie traktuje jeszcze jako unieważnienie bo karta nadal jest w obiegu. Oraz sytuacje ze upłynęła data ważności i dopiero po tym terminie ktos złożył mi wniosek o przedłużenie wiec tego tez nie traktuje jako unieważnienie bo jakby nie patrzeć to powodem był upływ ważności, tak?

Podsumowując z tego wynika ze miałam tylko 1 unieważnienie dot. zgłoszenia o zgubieniu karty a co za tym idzie wniosek o duplikat.

Serdecznie proszę o potwierdzenie czy dobrze mysle, bede wdzięczna.
Cytrynka27

Napisano: 28 lip 2015, 8:58

Wydaje mi się, że jesli ktoś zgłasza zgubę, to należy uniewaznić kartę natychmiast. Stara nie może być "w obiegu" do czasu wydania nowej.
Wyobrażasz sobie zgubioną kartę bankomatową w obiegu do czasu wydania nowej? :)
"Oko za oko, ząb za ząb, złotówka za złotówkę."
Kodeks Hammurabiego
ludek
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1522
Od: 23 cze 2006, 14:51
Zajmuję się:
Lokalizacja: Dolny Śląsk, Polska

Napisano: 28 lip 2015, 9:02

Zgadzam się z tym, tak jak napisałam pogrubioną czcionką, od razu zgłosiłam zmianę do systemu. zastanawiałam się tylko czy traktuje to jako "anulowanie" czy jako "unieważnienie" :)
Cytrynka27

Napisano: 28 lip 2015, 9:07

Dla mnie to unieważnienie ale moge sie mylić
"Oko za oko, ząb za ząb, złotówka za złotówkę."
Kodeks Hammurabiego
ludek
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1522
Od: 23 cze 2006, 14:51
Zajmuję się:
Lokalizacja: Dolny Śląsk, Polska



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x