Stypendia w styczniu 2022 - Stypendia

Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 13 gru 2021, 14:09

Witam jestem nowa w stypendiach, wiec nie bardzo wiem co w styczniu, moja poprzedniczka robiła tak, że na jednym oświadczeniu było wyrażenie zgody na zmianę decyzji i że dane dotyczące stanu rodziny i wysokości dochodu nie uległy/uległy zmianie, powołując się na atr. 233 ustawy z dnia 6 czerwca 1997r.-Kodeks karny(t.j. Dz.U. z 2020r., poz.256 ze zm.) Czy mogę robić tak dalej?
Wszelkie rady mile widziane.
monia2031
Stażysta
Od: 23 lis 2021, 14:48
Zajmuję się: stypendia

Napisano: 14 gru 2021, 15:59

Nikt nie wie czy dobrze robie???
monia2031
Stażysta
Od: 23 lis 2021, 14:48
Zajmuję się: stypendia

Napisano: 15 gru 2021, 12:25

Ja przyjmuje oświadczenia od wnioskodawców zgodnie z art 155 KPA.Podaje wzór:
........, dnia ...........................
.........................................................
(Imię i nazwisko)
(Adres, nr telefonu)
(nr PESEL)

OŚWIADCZENIE
Wyrażam zgodę na zmianę decyzji znak: .....………........ r. z dnia ............................. w sprawie przyznania stypendium szkolnego dla ucznia ..............................................., w celu uzyskania stypendium w dłuższym okresie niż zawarty w powyższej decyzji. Oświadczam, że dane dotyczące stanu rodziny, wysokości dochodów, zaprzestaniu kontynuowania nauki w szkole przez ucznia oraz o innych przyczynach, które zawarte są w/w wniosku i stanowiły podstawę przyznania stypendium szkolnego, nie uległy zmianie/uległ zmianie x………………………………………………………………………………………...................................................................................................................................................................................................................... .
Jestem świadomy/a odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.
Zbychu64
Stażysta
Od: 23 sie 2021, 13:24
Zajmuję się: KDR, Dm,DE, stypendiami i zasiłkami

Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]