Techniczna kwestia w obsłudze zgłoszeń z programu wspieraj seniora w CAS - Pomoc społeczna (forum ogólne)

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 05 lis 2020, 15:29

Szukam podpowiedzi jak postępować ze zgłoszeniem, które może zamienić się w cykliczne. Tzn. rozumiem przez to, że osoba poprosiła o pomoc i z rozeznania wynikło, że nie byłaby to jednorazowa pomoc a dajmy na to osoba chciałaby taką pomoc w robieniu zakupów częściej. Czy mam tylko podjąć zgłoszenie i czekać na zakończenie sprawy, aż pomoc przestanie być udzielana? Czy za każdym razem osoba zgłaszająca musi dzwonić na infolinię na nowo?
M@dzi@rk@
Praktykant
Posty: 2
Od: 22 sie 2019, 12:56
Zajmuję się: Inspektor ds. obsługi świadczeń


Napisano: 05 lis 2020, 15:53

Kiedy zakończyć sprawę? Każdorazowo? Czy czekać aż przestaniemy udzielać pomocy danej osobie?
M@dzi@rk@
Praktykant
Posty: 2
Od: 22 sie 2019, 12:56
Zajmuję się: Inspektor ds. obsługi świadczeń



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x