Terminale mobilne - Pomoc społeczna (forum ogólne)

  
Strona 3 z 5    [ Posty: 44 ]

Napisano: 19 sty 2017, 14:30

Polecam jeszcze instrukcję przygotowaną przez osobę z Ośrodka, a więc napisaną bardzo przystępnie:
https://drive.google.com/file/d/0B3B-NP ... BmRzg/view
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska


Napisano: 19 sty 2017, 14:40

Gdybym był Prezydentem to za tą Twoją pomoc dostałbyś Orła Białego. A z tym wczorajszym problemem to wykombinowałem po swojemu. Nie mogę się z tym podzielić bo by mnie zamkli.
t.franek

Napisano: 19 sty 2017, 14:44

t.franek pisze:Gdybym był Prezydentem to za tą Twoją pomoc dostałbyś Orła Białego. A z tym wczorajszym problemem to wykombinowałem po swojemu. Nie mogę się z tym podzielić bo by mnie zamkli.
to napisz na PW :)
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 19 sty 2017, 18:44

SYGNITY pisze:Przede wszystkim trzeba zacząć od informacji jakiego oprogramowania używasz na terminalu i w Ośrodku. Potem można porozmawiać o szczegółach.
pozdrawiam
Używamy w OPS oprogramowania Pomost STD 3.9, słowniki 63, natomiast na terminalu Wywiad+ wersja 1.0, i no wszędzie Windows 10
elba

Napisano: 20 sty 2017, 14:15

elba pisze:Używamy w OPS oprogramowania Pomost STD 3.9, słowniki 63, natomiast na terminalu Wywiad+ wersja 1.0, i no wszędzie Windows 10
Dziękuję za informację.
Sprawdziliśmy drukowanie formy pomocy od osoby z art. 103 na wywiadzie w Pomoście i faktycznie nie była drukowana. Zmienimy aby się drukowała w najbliższej aktualizacji, która powinna ukazać się jeszcze w styczniu. Także zainstalujesz, wydrukujesz i będzie OK.

Co do całej koncepcji Twojej Dyrekcji, to nie do końca pokrywa się ona z przeznaczeniem terminali mobilnych, które miały służyć do przeprowadzenia wywiadu u Klienta. Raczej nie odbywa się to w taki sposób (no chyba że w Waszym Ośrodku tak) że Dyrektor chodzi na taki wywiad z terminalem i tam od razu zatwierdza plan pomocy. Wymagania homologacyjne MRPiPS nie zawierają zatwierdzonego planu pomocy w definicji pliku wymiany informacji między oprogramowaniem terminalu, a systemem dziedzinowym. Zatem nawet gdybyśmy dodali możliwość wprowadzenia zatwierdzonego planu pomocy w terminalu, to obecnie nie bardzo byłoby go jak przekazać do Pomostu. Wymagałoby to zmiany wymagań - wprowadzenia przez MRPiPS kolejnej wersji struktury plików wywiadów.

Ale ponieważ sprawy wyglądają właśnie tak, specjalnie w Pomoście wydruk wywiadu dostępny pod przyciskiem "Prezentuj" na oknie listy wywiadów przeprowadzonych przy pomocy terminalu, jest tak zrobiony, że strona z zatwierdzonym planem pomocy zawiera puste miejsce na całą stronę na dopisanie tego planu już po wydrukowaniu oraz podpis kierownika/dyrektora - zgodnie z formularzem z rozporządzenia. A u dołu tej strony wydruku (oraz każdej innej) jest suma kontrolna wywiadu.

Oczywiście jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje ulepszeń. W razie czego prosimy o zgłoszenie na serwis Pomostu i opisanie potrzeb, wynikających ze stanowiska Dyrekcji Ośrodka, a najlepiej z wyczerpującym uzasadnieniem, wtedy łatwiej będzie nam zaproponować Ministerstwu zmianę wymagań.

pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 23 sty 2017, 12:50

dopiero zaczynam prace z Terminalem prosze o info co powinno byc wpisane w ustawienia- zmiana parametrow systemu adres SD-1 ? czy chodzi tu o adres serwera IP? dodam, ze pracuje na Zeto Koszalin
Ewelu

Napisano: 25 sty 2017, 10:42

Taka sugestia: byłoby jeszcze fajniej, łatwiej i szybciej, gdyby opisówka z aktualizacji sytuacji z poprzedniego wywiadu przeprowadzonego terminalem kopiowała się do kolejnego, tak jak można to ustawić z oceną sytuacji.
jerzozwierz
Referent
Posty: 308
Od: 17 sty 2006, 23:22
Zajmuję się:

Napisano: 25 sty 2017, 10:59

jerzozwierz pisze:Taka sugestia: byłoby jeszcze fajniej, łatwiej i szybciej, gdyby opisówka z aktualizacji sytuacji z poprzedniego wywiadu przeprowadzonego terminalem kopiowała się do kolejnego, tak jak można to ustawić z oceną sytuacji.
proszę o zgłoszenie z taką propozycją zmiany, jak będzie to dorobimy parametr w Pomoście który pozwoli na wysyłanie tych informacji w zleceniu wywiadu.

pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 25 sty 2017, 12:48

@elba - jeśli tu zaglądniesz, proszę o kontakt ze mną ([email protected]). Mam pomysł jak Tobie pomóc z tym wydrukiem wywiadu gotowym do podpisu przez Kierownika bez żadnych poprawek, ale chciałbym skonsultować.
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 03 lut 2017, 14:18

Ewelu pisze:dopiero zaczynam prace z Terminalem prosze o info co powinno byc wpisane w ustawienia- zmiana parametrow systemu adres SD-1 ? czy chodzi tu o adres serwera IP? dodam, ze pracuje na Zeto Koszalin
Gość



  
Strona 3 z 5    [ Posty: 44 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x