Tryb zniesienia Karty Nauczyciela
Re: Tryb zniesienia Karty Nauczyciela
ja 25 lat temu jak wchodziłam do zawodu nauczyciel- wychowawca to przeczytałam dokładnie warunki pracy i płacy i je przyjęłam kazali się kształcić zdobywać awanse zdobywałam jestem nauczycielem dyplomowanym. a w chwili obecnej też drodzy moi młodsi po fachu koleżanki i koledzy czytacie warunki pracy i płacy i możecie je przyjąć lub nie uważam że jak po 20 latach trudnej pracy w tym zawodzie zabrali by wam ok 1000 zł to poczulibyście się jak kto ? mielibyście wrażenie że żyjecie w państwie w którym prawo jest dla jednych prawem a dla drugich już nie. a tak na marginesie w służbach mundurowych od 2013 roku wydłużyli o 10 lat służbę ale tylko dla tych co do munduru weszli od stycznia 2013 pozostali mają prawa nabyte - robią te same czynności bo świadomie weszli wiedząc że stara kadra ma lepsze warunki zatrudnienia a wśród nauczycieli tak to nie działa gdyby wszystkim nauczycielom zabrali prawa nabyte w szkołach normalnych, specjalnych, poradniach itp to może byłoby większe zrozumienie i skuteczniejsza działalnośc w obronie naszej godności i szacunku społecznego
tak Elu tylko ze ONI mają ciebie i twoją godność w d...........
Yogi jak tak można nie w d.... tylko w nogach blisko du......
\" ela\" tak jak pisałem wcześniej wprowadzając ustawę o pieczy powinni man zwrócić młodość. Skoro tego nie potrafią powinni nas zostawić w spokoju. Wychowawcom z KP podnieść pensję. Myślę , że oni( KP) są sfrustrowani głównie z powodu niskich zarobków. Tak się składa, że jeśli znajdą inną pracę odchodzą. Pozdrawiam
moim zdaniemKP nie jest sfrustrowane wyłacznie zarobkami lecz ilością godz pracy,nie przestrzeganiem przepisów kodeksu pracy,krotszym urlopem i tak naprawdę nikomu na tych pracownikach nie zależy-piszę na przykładzie swojej placówki