UPOWAŻNIENIE DO PROWADZENIE DODATKU ENERGETYCZNEGO - Dodatki mieszkaniowe

  
Strona 2 z 2    [ Posty: 12 ]

Napisano: 05 lut 2014, 13:27

a może być dla pracownika bo ja nie chcę a kierownik chce mi dać wydawanie i podpisywanie decyzji
(ja mam jeszcze rejon i przyjmuję wnioski na dodatki)
~ewa


Napisano: 05 lut 2014, 17:15

My mamy już podjętą i wygląda tak:


UCHWAŁA NR
RADY GMINY ....................
z dnia ……………………….

w sprawie upoważnienia Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w ................. do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej dotyczących zryczałtowanego dodatku energetycznego, o którym mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późniejszymi zmianami).


Na podstawie art. 39 ust. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 594 z późniejszymi zmianami) i art. 5d ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późniejszymi zmianami) uchwala się, co następuje:
§ 1
Upoważnia się Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w .................. do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej - prowadzenia postępowań i wydawania decyzji administracyjnych dotyczących zryczałtowanego dodatku energetycznego dla odbiorców wrażliwych energii elektrycznej, o których mowa w art. 5d ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj.: Dz. U. z 2012 r. poz.1059, zm. Dz. U. z 2013 r. poz.984),
zamieszkałych na terenie gminy ...............
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy ..................

§ 3
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa ..........................
~Ja



  
Strona 2 z 2    [ Posty: 12 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x