użyteczno-społeczne - Pomoc społeczna (forum ogólne)

Strona 1 z 2    [ Posty: 18 ]

Napisano: 03 gru 2016, 14:12

Komu w pierwszej kolejności przydzielacie użyteczne: osobom ze st. niepełnosprawności, czy tym bez stopnia? Chcę dać osobie ze stopniem i do końca nie wiem (jestem początkująca), jaką pracę mogę jej przydzielić. Oczywiście czytam na orzeczeniu, jakiej pracy nie może wykonywać, ale ta osoba ma jeszcze na piśmie wystawione pewne przeciwwskazania co do pracy, które nie są związane w ogóle ze stopniem. Czy te przeciwwskazania też się bierze pod uwagę, czy tylko to, co widnieje na orzeczeniu?
Karpatka

Napisano: 05 gru 2016, 8:41

Prace społeczno-użyteczne przeznaczone są dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w urzędzie pracy.
malutka09

Napisano: 05 gru 2016, 9:27

Prace są dla osób bezrobotnych, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, nieposiadających prawa do zasiłku dla bezrobotnych.
Ty w OPS tworzysz listy osób o które wnioskujecie do skierowania więc Ty niczego nie "dajesz" bo skierowania wydaje Urząd Pracy. Ty jedynie wnioskujesz.
I tym bardziej nie powinnaś brać na siebie decyzji czy ta osoba może wykonywać pracę na danym stanowisku - badania lekarskie i lekarz pisze czy zdolny do takiej pracy czy nie.
Xman

Napisano: 05 gru 2016, 9:34

Jak wyżej.
Iga2

Napisano: 05 gru 2016, 22:12

Xman pisze:Prace są dla osób bezrobotnych, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, nieposiadających prawa do zasiłku dla bezrobotnych.
Ty w OPS tworzysz listy osób o które wnioskujecie do skierowania więc Ty niczego nie "dajesz" bo skierowania wydaje Urząd Pracy. Ty jedynie wnioskujesz.
I tym bardziej nie powinnaś brać na siebie decyzji czy ta osoba może wykonywać pracę na danym stanowisku - badania lekarskie i lekarz pisze czy zdolny do takiej pracy czy nie.
dokładnie,