VAT w OPS - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 03 cze 2016, 8:26

Czy może mi ktoś wyjaśnić o co chodzi z tym VATem w Pomocy Społecznej. Pracuję w GOPS, nie wystawiam za nic faktur VAT, not itp., a jedynie otrzymuje faktury VAT za np. art. biurowe, środki czystości, licencje, zakup sprzętu. Z kilku szkół otrzymuję też fakturę z 8% VAT za dożywianie, Nie mam faktur za energię, telefon-dostaję za to notę z UG. CO więc powinnam wykazywać, jak i za co odliczać VAT i przekazywać w sprawozdaniach do UG?
olik


Napisano: 03 cze 2016, 8:48

Gminy centralizują VAT a OPS jest jednostką organizacyjną i niejako przy okazji wchodzisz w VAT....ot doradcy podatkowi głupot nagadali a skarbnicy chcą VAT odzyskiwać...

...więcej informacji jest tu: https://www.rio.gov.pl/modules.php?op=mo ... forum&f=15
TWoj
Podinspektor
Posty: 1461
Od: 10 maja 2016, 15:48
Zajmuję się:



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x