w końcu co z rolnikami - Świadczenia rodzinne

Strona 4 z 25    [ Posty: 244 ]

Napisano: 03 cze 2014, 12:12

jaaaa spokojnie, należy Ci się, nie raz już paniusie namieszały zobaczysz czy Ci nie przyznają, teraz raczej muszą gdyż w ustawie jest napisane, że ROLNIK pisze oswiadczenie,że itd. więc dlaczego Ci się nie należy????????????????????????????/
xvc

Napisano: 03 cze 2014, 12:23

Rolnicy czy Wam tak cieżko napisac dodatkowe oświadczenie o tej treści ?

Dodatkowe oświadczenia dla osoby ubiegającej się o zasiłek dla opiekuna będącej rolnikiem,
małżonkiem rolnika lub domownikiem (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 grudnia
1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników (Dz. U. z 2013 r. poz. 1403, 1623 i 1650),
którym opieka nad niepełnosprawnym członkiem rodziny uniemożliwia prowadzenie gospodarstwa rolnego.
Oświadczam, że w okresie od dnia 1 lipca 2013 r. do dnia poprzedzającego dzień wejścia w życie ustawy oraz od dnia wejścia w życie ustawy:

- jestem rolnikiem, prowadzę gospodarstwo rolne od dnia: ?
- zaprzestałem prowadzenia gospodarstwa rolnego, wykonywania pracy w gospodarstwie rolnym od dnia: 1 lipca 2013 r.
Oświadczam, że powyższe dane są prawdziwe.
Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.

podpis i data
lonia

Napisano: 03 cze 2014, 14:06

Ja napisalem to wczesniejsze pismo "loni" i go dzis zanioslem, a GOPS nie chcial go przyjc poniewaz jak skladalem wniosek w dniu 20 maja pracownik wpisal ze rezygnuje z prowadzenia gospodarstwa z dniem skladania wniosku czyli z dniem 20 maja. Ja powiedzialem ze mam prawo sprostowac wniosek poniewaz zostalem wprowadzony w blad. Zlozylem go na dziennik podawczy. Krotko piszac domagam sie ZDO od 1 lipca do 14 maja i od dnia 15 maja ustanowienie ZDO poniewaz zrezygnowalem z prowadzenia gospodarstwa z dniem 1 lipca 2013 r.
rolnik

Napisano: 03 cze 2014, 15:06

Ty masz napisać, że "zaprzestałem prowadzenia gospodarstwa rolnego" , lub "zaprzestałem pracy w gosp. rolnym".