Dla mnie to jest kosmiczna bzdura - ośrodki zgłaszają różne ciekawe rzeczy które wychodzą w praktyce, uwagi do projektów, a Ministerstwo to olewa ciepłym moczem z góry, nie sądzę żeby w tym przypadku było inaczej. To po prostu tradycyjne postawienie przed opinią publiczną kozła ofiarnego rzekomo winnego zamieszaniu.delta pisze:ośrodki - bo to one kilka razy zgłosiły wyłudzenia i MPiPS na nich zgania całe to zamieszanie..
No jaha.delta pisze:Sprecyzuj, że to była grupa rodziców dzieci niepełnosprawnych a nie opiekunowie dorosłych.
Społeczne są z wyrównaniem, zdrowotne nie - zresztą nie wiem po co miałyby być, wstecz do lekarza nie pójdziesz.delta pisze:policzcie sobie ubezpieczenia społeczne od 520 x 150 000 osób, ich już nie zapłacą wstecz.
i jeszcze sprawa dodatku 100 zł dla WO (tych którym prawo wygasło 30 czerwca)K 38/13 wg Komisji Ustawodawczej kryterium wiekowe (art. 17 ust. 1b) oraz kryterium dochodowe (art. 16a ust 2) ustawy o świadczeniach rodzinnych jest niezgodne w Konstytucją (z art 2 i art. 32 ust. 1 w zw. z art. 69 Konstytucji RP). Stanowisko Komisji nie musi zostać podzielone Sejm. Jeżeli Kopacz podzieli stanowisko Komisji to Sejm uzna iż podział opiekunów ON ze względu na wiek ON w chwili powstania niepełnosprawności jako cecha dająca podstawę do prawnego różnicowania opiekunów w wysokości i formie wsparcia jest niekonstytucyjna
jak myślicie Sejm przyzna się czy wyrazi inne stanowisko? jak się przyzna to znów działanie z pełną świadomościąP 33/13 wg Komisji Ustawodawczej brak dodatku 100 zł do ŚP w okresie stycznia do czerwca 2013 r. jest niezgodne w Konstytucją (art. 2, 32 ust 1 i art. 71 Konstytucji RP). Stanowisko Komisji nie musi zostać podzielone Sejm.
Zmiany, konieczne dla realizacji wyrniemonego wyżej wyroku
Trybunału Konstytucyjnego w sprawie o sygn. K 27/13, nie zostały jeszcze
wprowadzone do ustawy o świadczeniach rodzinnych część
dotychczasowych świadczeniobiorców, wobec regulacji art. 17 ust. l b i art.
16a ust. 2 ustawy, nadal nie może uzyskać świadczeń opiekuńczych.