wniosek w sprawie kdr wysłany elektronicznie - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 21 lut 2019, 14:46

Witam.
Mam wniosek osoby, która ubiega się o duplikat KDR w formie elektronicznej i tradycyjnej dla siebie dla męża oraz o przyznanie dodatkowej formy KDR (elektronicznej)dla dzieci. Wniosek został przesłany w formie elektronicznej, wnioskodawczyni nie wpisała na jakiej ulicy mieszka oraz nie dokonała opłaty za duplikaty. Próbowałam skontaktować się telefonicznie z Panią by sprecyzowała swoje oczekiwania. Zobowiązała się zgłosić i mimo tego nie wywiązała się z obietnicy. Nie odbiera teraz również telefonu.
Nie mogę wezwać Jej by uzupełniła braki (bo ich nie ma zgodnie z art. 10 ustawy), nie mogę pisać (pismo w formie papierowej) bo nie podała dokładnego adresu. Napisałam wezwanie do złożenia wyjaśnień, ale nie przeszło przez SI KDR. Mogła bym zamówić karty (zgodnie z wnioskiem), tylko jak zamówić duplikat karty elektronicznej i co z odpłatnością za tradycyjne. Sprawę mam nie załatwioną i nie bardzo wiem jak to zrobić.
Uzyskałam również informację z MRiPS, że aby zainstalować na telefonie aplikację KDR trzeba by każdy w rodzinie miał swój telefon, że na jednym telefonie można wprowadzić aplikację KDR jednej osoby (nie mylić z wizualizacją kart). Z tego wynika, że nawet niemowlę musi mieć swój telefon. To chyba jakaś pomyłka?
konsultant
Praktykant
Posty: 1
Od: 21 lut 2019, 14:10
Zajmuję się: SI KDR


Napisano: 21 lut 2019, 15:04

gratulujemy wniosku, jak petentka olewa sprawę to trzeba wydać decyzje odmowną z wypunktowaniem wszystkich nieprawidłowości, polecam skontaktować się w takiej sprawie z radcą prawnym i współczuję ;) Korespondencja za pomocą SI KDR mnie przeraża również
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1760
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x