Witam.
Mam wniosek osoby, która ubiega się o duplikat KDR w formie elektronicznej i tradycyjnej dla siebie dla męża oraz o przyznanie dodatkowej formy KDR (elektronicznej)dla dzieci. Wniosek został przesłany w formie elektronicznej, wnioskodawczyni nie wpisała na jakiej ulicy mieszka oraz nie dokonała opłaty za duplikaty. Próbowałam skontaktować się telefonicznie z Panią by sprecyzowała swoje oczekiwania. Zobowiązała się zgłosić i mimo tego nie wywiązała się z obietnicy. Nie odbiera teraz również telefonu.
Nie mogę wezwać Jej by uzupełniła braki (bo ich nie ma zgodnie z art. 10 ustawy), nie mogę pisać (pismo w formie papierowej) bo nie podała dokładnego adresu. Napisałam wezwanie do złożenia wyjaśnień, ale nie przeszło przez SI KDR. Mogła bym zamówić karty (zgodnie z wnioskiem), tylko jak zamówić duplikat karty elektronicznej i co z odpłatnością za tradycyjne. Sprawę mam nie załatwioną i nie bardzo wiem jak to zrobić.
Uzyskałam również informację z MRiPS, że aby zainstalować na telefonie aplikację KDR trzeba by każdy w rodzinie miał swój telefon, że na jednym telefonie można wprowadzić aplikację KDR jednej osoby (nie mylić z wizualizacją kart). Z tego wynika, że nawet niemowlę musi mieć swój telefon. To chyba jakaś pomyłka?