Wniosek elektroniczny mylnie skierowany. - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]

Napisano: 22 lut 2019, 10:16

Otrzymaliśmy wniosek elektroniczny mylnie skierowany do naszej gminy.
Jakie jest postępowanie w tym przypadku? Czy wniosek elektroniczny można jakoś przesłać do gminy własciwej do rozpatrzenia?
Uplas70
Praktykant
Posty: 13
Od: 10 sty 2019, 12:43
Zajmuję się: PS/KDR/NK/OCHRONA DANYCH


Napisano: 22 lut 2019, 10:40

kurcze to nie pierwszy i nie ostatni taki przypadek, system powinien umożliwiać przesyłanie wniosku zgodnie z właściwością, ale gdzież tam takie ułatwianie sprawy :x i teraz co w takim przypadku zrobić trudno doradzić
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1760
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR

Napisano: 26 lut 2019, 12:53

A gdzie mogę sprawdzić czy wpłynął jakiś wniosek elektroniczny?
ani91867
Praktykant
Posty: 24
Od: 17 maja 2018, 14:48
Zajmuję się: SW/SR/ZDO/FA/DM/DE/KDR

Napisano: 26 lut 2019, 13:11

w SI KDR/ MOK Moduł Obsługi Kart/ skrzynka odbiorcza / odbierz dokument
ten ostatni przycisk trzeba nacisnąć aby cos wpłynęło, co dawno temu zostało może wysłane ;) zaleca się sprawdzanie poczty rano i wieczorem :D
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1760
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR

Napisano: 05 mar 2019, 17:24

Witam, czy coś się zmieniło odnośnie przekazywania wniosków drogą elektroniczną? Został mylnie skierowany do mojej gminy, ale nie wiem co z nim zrobić, w dodatku jest tylko dwoje dzieci, więc w ogóle wniosek od czapy. Pomocy :)
zdartakarta
Praktykant
Posty: 7
Od: 28 lut 2019, 11:46
Zajmuję się: Stypendia szkolne, zasiłki szkolne, Karta Dużej Rodziny, praca socjalna, Dobry Start

Napisano: 05 mar 2019, 20:03

skontaktować się tel. z wnioskodawcą, porozmawiać, poinformować co i jak, potem może rozpatrzyć wniosek bez rozpatrzenia i zakończyć obsługę wniosku z odpowiednimi notatkami, w ostateczności jak będzie trzeba to decyzję wydać, chociaż to średnia przyjemność 8-)
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1760
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR

Napisano: 11 mar 2019, 14:14

Próbuję wybrać opcję przy rozpatrzeniu wniosku "nie rozpatrzono", jednak pokazuje mi komunikat, że nie mogę ruszyć tego wniosku bo jest on mylnie skierowany. Mam pisemną prośbę Pani przesyłającej elektronicznie wniosek o pozostawienie bez rozpatrzenia, jednak nie wiem czy nie będzie ten wniosek "wisiał" w systemie i statystykach moich, jeśli nic z nim nie zrobię. :cry:
zdartakarta
Praktykant
Posty: 7
Od: 28 lut 2019, 11:46
Zajmuję się: Stypendia szkolne, zasiłki szkolne, Karta Dużej Rodziny, praca socjalna, Dobry Start

Napisano: 11 mar 2019, 15:35

proponuje skontaktować się z ministerstwem w tej sprawie co zrobić i podzielić się z nami tą wiedzą :)
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1760
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem