wniosek złożony elektronicznie - błędzie wypełniony - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 15 kwie 2019, 11:16

Wniosek został żłożony elektronicznie - błąd polega tylko na tym, że wnioskodawca nie wpisał "nowa rodzina" w podrodzaj wniosku? Czy idzie wniosek jakoś edytować i samemu to zaznaczyć?
początkująca30
Praktykant
Posty: 36
Od: 01 mar 2019, 10:19
Zajmuję się: ŚW, KDR


Napisano: 15 kwie 2019, 11:24

to nie jest błąd wnioskodawcy, jak tylko to jest problemem to gratuluje wyjątkowo bezbłędnego wniosku elektronicznego :lol: Nowa rodzina to ty musisz w edycji wniosku sam zrobić, a jak to zrobić to pisała już Herka:
W celu powrotu do edycji wniosku proszę wejść w obsługę odpowiedniej sprawy i na górze strony rozwinąć zakładkę 'Wniosek', a następnie wybrać z niej pozycję 'Szczegóły wniosku'. Na ekranie pojawi się formularz wniosku w trybie podglądu. W celu edycji danych do niego wprowadzonych proszę zjechać na dół strony i nacisnąć przycisk 'Edytuj'.
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1756
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x