Napisano: 18 lip 2018, 14:53
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w .............. - stosownie do wymogów art. 61 §4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257, z późn. zm.) zawiadamia o wszczęciu z urzędu postępowania w sprawie otrzymania przez Pana pomocy w formie dodatku mieszkaniowego.
Świadczenie to przyznane zostało Panu decyzją z dnia 19.12.2017 r. znak MOPS-DM.5110.675.2017 w wysokości 228,24 zł miesięcznie na okres od 01.01.2018 r. do 30.06.2018 r.
Zgodnie z art. 7 ust. 11 ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych (Dz. U. z 2017 r. poz. 180), warunkiem otrzymania dodatku mieszkaniowego jest bieżące regulowanie należności za zajmowany lokal.
W przypadku powstania zaległości w opłatach – wypłata dodatku mieszkaniowego zostaje wstrzymana w drodze decyzji administracyjnej do czasu uregulowania zaległości, a jeżeli uregulowanie zaległości nie nastąpi w ciągu 3 miesięcy od dnia wydania decyzji – decyzja przyznająca świadczenie automatycznie wygasa.
Z uzyskanych przez tutejszy Ośrodek informacji wynika, iż w Pana przypadku zadłużenie
z tytułu opłat mieszkaniowych wynosiło w dniu 18.04.2018 r. 412,76 zł i dotyczyło okresu
2 miesięcy (II i III 2018 r.)
Informujemy, iż powyższa okoliczność spowoduje wygaśnięcie wspomnianej powyżej decyzji z dnia 19.12.2017 r., a tym samym utraci Pan prawo do otrzymania dodatku mieszkaniowego.
A o tym 7miodniowym terminie to dobry pomysł. Można byłoby dopisać.