Cześć,
mam taką sytuację, matka złożyła wniosek elektronicznie o przyznanie nowej KDR dla członka rodziny wielodzietnej, który był wcześniej posiadaczem (dziecko 14 lat) tylko w wersji elektronicznej – nie chce tradycyjnej.
Po sprawdzeniu w systemie okazała się, że dziecko ma wydaną w 2014 r. KDR elektroniczną i tradycyjną. Po rozmowie telefonicznej z matką okazało się, że ona nie widzi karty dziecka w mObywatel jak reszty dzieci, a tradycyjną gdzieś zagubiła. Nie mam sensu wnosić o duplitak KDR bo nie chce karty tradycyjne dla dziecka, a elektroniczną to dziecko posiada.
Przyszła do mnie i zrobiłam jej wizualizację karty dziecka w systemie (już ja widzi). Złożyła rezygnację ze złożonego wniosku o KDR i tu pytanie co robić żeby było dobrze i jak Wy robicie: czy powinnam wydać decyzję czy w systemie zakończyć sprawę „bez rozpatrzenia”
Pozdrawiam Kaśka