wydatki nie za cały miesiąc - Dodatki mieszkaniowe

  
Strona 2 z 2    [ Posty: 14 ]

Napisano: 07 maja 2025, 11:31

ale zarządca wpisuje łączą kwotę wydatków za ostatni miesiąc...mam nadzieję, że są opłacone ;) i nie wnikam
no dokładnie a jak już w trakcie trwania decyzji nie zgłosi zaległości to... kara 8-)

Art. 8a [Zaległości, kara pieniężna]
1. W przypadku niewykonania obowiązku zawiadomienia organu przyznającego dodatek mieszkaniowy o wystąpieniu zaległości, o którym mowa w art. 8 ust. 4, organ uprawniony do przyznania dodatku mieszkaniowego nakłada w drodze decyzji na zarządcę budynku albo inną osobę uprawnioną do pobierania należności za lokal mieszkalny karę pieniężną w wysokości 500 zł.
brodafix
Podinspektor
Posty: 1925
Od: 26 lip 2016, 8:34
Zajmuję się: DM


Napisano: 07 maja 2025, 14:24

no wiem o co chodzi...ale zarządca chyba przy każdym wniosku powinien wpisać :wydatki OPŁACONE albo dołączać potwierdzenie opłaty :oops:
:-)
VIP
Posty: 3699
Od: 20 mar 2017, 12:49
Zajmuję się: DM, DE

Napisano: 08 maja 2025, 7:46

no wiem o co chodzi...ale zarządca chyba przy każdym wniosku powinien wpisać :wydatki OPŁACONE albo dołączać potwierdzenie opłaty :oops:
nie ma takiego obowiązku, tzn. taki obowiązek nie wynika z przepisów ustawy
brodafix
Podinspektor
Posty: 1925
Od: 26 lip 2016, 8:34
Zajmuję się: DM

Napisano: 08 maja 2025, 9:35

nooo właśnie...z przepisów nic takiego nie wynika więc...dlaczego my mamy wnikać czy są rachunki zapłacone :?
wierzymy zarządcy...bo wniosek potwierdza a juz jeśli dwa miesiące ktoś nie dopłaca do czynszu...wtedy zarządca nas informuje...
:-)
VIP
Posty: 3699
Od: 20 mar 2017, 12:49
Zajmuję się: DM, DE



  
Strona 2 z 2    [ Posty: 14 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x