wydzielenie śds - Księgowość

  
Strona 2 z 5    [ Posty: 43 ]

Napisano: 10 lis 2014, 12:12

nie chcą się na to zgodzić, wg nich wszystko ma byc przez nas uregulowane a oni zaczynają od "zera", tak jest najlepiej, ale nie dla nas
Ania80


Napisano: 10 lis 2014, 12:47

majatek im dajecie na własność? czy będzie użyczony?
jeśli będzie ich to niech biora wszytsko co jest- z zobowiązaniami. a co kase na działalnośc w 2015 obetniecie im o wartośc wypł.DWR i f-r?
smarcik

Napisano: 10 lis 2014, 12:50

dziś nie ma osób odpowiedzialnych do podjęcia decyzji, ale w środę będę rozmawiać z kierownikiem i skarbnikiem, niech tez się zainteresują sprawą i podejmą pewne kroki, a nie tylko księgowa
Ania80

Napisano: 10 lis 2014, 13:20

dokładnie- nie tylko księgowa. ty ze swojej strony wiesz jak moga wygladac poszczególne opcje.
bedziesz dziaąlć na podstawie porozumienia
smarcik

Napisano: 10 lis 2014, 13:29

dokładnie:), dzięki smarcik za odpowiedzi i podtrzymanie na duchu, jak w środę będę coś wiedziała to napiszę
Ania80

Napisano: 10 lis 2014, 14:16

pisz! sama jestem ciekawa. nas rozdzielaja też od stycznia ale na innych zasadacj- bedzie jednostka budzetowa. ale burdel i niewiedza ten sam co u Was
smarcik

Napisano: 10 lis 2014, 14:58

jestem po wydzieleniu ŚDS ze struktur OPS prawie 2 lata temu w nową jednostkę budżetową

Trzynastka za 2012 r. była w kosztach OPSu
zapis 404/231 i zus 405/229
protokołem przejęcia wraz z imienną listą uprawionych z kwotami trzynastki OPS przekazał, bo to wydatek roku następnego uwzględniony w planie dotacji dla ŚDS
księgowanie w ŚDS - 231/800 i 229/800

niestety na organizacjach pozarządowych się nie znam, więc nie pomogę, natomiast chętnie pomogę przy j.b. i podpowiem co wiem :P
Ania napisz, co u Ciebie "góra" na to, jestem bardzo ciekawa :)
Mack.

Napisano: 10 lis 2014, 15:23

nie ma sprawy, jak tylko czegoś się dowiem to napiszę, mam nadzieję, że wyjaśni mi się ta sprawa pozytywnie
Ania80

Napisano: 12 lis 2014, 21:29

Dzisiaj jestem po rozmowie z OPS , który wydzielał się od 1.10.2013r. i jest prowadzony przez stowarzyszenie.
Oni rozwiązali stosunek pracy z 3-mc wypowiedzeniem jako likwidacja stanowiska pracy i wypłacali odprawy. Wynagrpdzenie roczne zostało wypłacone w ostatnim dniu pracy w rozdziale 85203 ze środków własnych.
U mnie rozwiązanie ma nastąpić poprzez przejęcie pracowników -jest to chyba art 23 KP. Wypłatę "13" zaplanowała na I kw.2015r w rozdziale 85203-środki własne . Z uzyskanych informacji od pracowników UG skarbnik miał jakieś "ale" , do tej pory nie dzwonił więc nie wiem jak będzie. Na koniec roku będziemy dokonywać przekazania protokołem : środki trwałe, należności i zobowiązania oprócz "13". Chyba że skarbnik wymyśli coś innego.
ops1

Napisano: 12 lis 2014, 22:52

Jeżeli nastąpiła likwidacja stanowisk pracy, to trzynastkę wypłacono prawidłowo w ostatnim dniu pracy - zgodnie z art. 5 pkt. 3 ustawy o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym.

Nowo tworzona jednostka przejmująca pracowników to z art. 23 z małą jedynką kodeksu pracy - tak było u mnie, wypłacaliśmy trzynastkę ze środków wojewody z planu na 2013 rok - u mnie w mieście było kilka nowotworzonych jednostek razem z moją.
Żaden dyrektor OPS, a już skarbnik na pewno nie pozwolilby wypłacić ze środków własnych z r. 85203. ani nie dołożyłby ze środków miasta, bo musiałby komuś tą forsę zabrać.
To duże miasto, brak środków wszędzie...
Mack.



  
Strona 2 z 5    [ Posty: 43 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x