Wygaśnięcie decyzji z uwagi na zgon - Domy Pomocy Społecznej, Zakłady Opiekuńczo-Lecznicze

Strona 1 z 2    [ Posty: 11 ]

Napisano: 15 mar 2012, 13:00

Witam
Zmarł klient przebywający w DPS. W związku z powyższym, chciałabym stwierdzić wygaśnięcie decyzji. Jak powinnam określić datę w decyzji:
- stwierdzam wygaśniecie z dniem ... decyzji ...
- stwierdzam wygaśnięcie w dniu ... decyzji ...
- stwierdzam wygaśnięcie decyzji ... (bez daty)
który wariant jest prawidłowy ???
~Aga

Napisano: 15 mar 2012, 13:02

Czy do decyzji o wygaśnięciu można nadać rygor natychmiastowej wykonalności, czy nie można ???
~Aga

Napisano: 15 mar 2012, 13:04

Do kiedy nalezy zapłacić opłatę za DPS, w przypadku zgonu podopiecznego, np. w dniu 03.03.2012 r.: do 03.03.2012 r. włącznie, czy od 01-02.03.2012 r. ???
~Aga

Napisano: 15 mar 2012, 13:06

Byłabym wdzięczna za wszelki wskazówki, jestem początkująca :)
~Aga

Napisano: 15 mar 2012, 13:08

Można nadać a nawet trzeba bo jak ostygnie to nie bedzie mial prawa sie odwołać, hehehe.
Tyle razy temat wałkowany ze na zmarła osobe nie wydaje sie
decyzji bo-nie ma strony, bo nie wykonalna jak nie dostarczona itd
ALE znów ktos sie obudził.......
Powodzenia,
aha zgodnie zgodnie z 10 kpa:
Art. 10. § 1.Organy administracji publicznej obowiązane są zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić im wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
§ 2.Organy administracji publicznej mogą odstąpić od zasady określonej w § 1 tylko w przypadkach, gdy załatwienie sprawy nie cierpi zwłoki ze względu na niebezpieczeństwo dla życia lub zdrowia ludzkiego albo ze względu na grożącą niepowetowaną szkodę materialną.
§ 3.Organ administracji publicznej obowiązany jest utrwalić w aktach sprawy, w drodze adnotacji, przyczyny odstąpienia od zasady określonej w § 1.
Pamietaj o tym
chociaż możesz odstąpić bo załatwienie sprawy nie cierpi zwłoki , a właściwie zwłok
~kici-kici