Proszę powiedzcie jak to jest u Was w ŚDS z wyposażeniem apteczki. U nas wprowadzono zmiany, nie możemy podobno kupić doraźnych środków przeciwbólowych. Co my pracownicy mamy mowić naszym schorowanym podopiecznym, którzy często przychodzą z prosbą o podanie tabletki przeciwbólowej bo np. boli ich głowa, a my nie mozemy im pomóż.
Witam, apteczki zgodnie z nowymi przepisami powinny wyposażone w materiały opatrunkowe i środki ochrony osobistej. Leki nie powinny być w apteczce ze wzg. na reakcje uczuleniowe i tym podobne.
Ja wytłumaczyłam to podopiecznym i osoby, które często korzystały z leków noszą przy sobie - swoje. Jednocześnie rozwiązał się problem co robić z przeterminowanymi lekami.
Pozdrawiam
Proszę o odpowiedź, czy pracując w ŚDS na stanowisku pielęgniarki nie tracimy prawa wykonywania zawodu? i czy wogóle możemy tam pracować ( słynna afera z pielęgniarkami w DPS).
Ja zgłaszałam fakt pracy w strukturach ośrodka pomocy społecznej swojej izbie pielęgniarskiej i płacę składki członkowskie.
Chciałabym zapytać jaką prowadzisz dokumentację pielęgniarską i Twoje zadania na stanowisku pracy. Pozdrawiam.
Z wydawaniem leków p/bólowych podopiecznym i pracownikom wiązała się odpowiedzialność. Gdyby coś się stało tłumaczyłabym się ja przed rodziną, kierownikiem, że podałam taki a nie inny lek. Teraz każdy bierze na swoją odpowiedzialność.
Ja osobiście podaję leki zlecone przez lekarza, przekazane przez rodzinę. Cieszę się, że będziemy miały okazję wymienić poglądy na różne pielęgniarskie spraw w ŚDS.