zarządzenia i regulamin
-
- Praktykant
- Posty: 27
- Rejestracja: 29 mar 2017, 9:11
- Zajmuję się: księgowość, kadry
- Kontakt:
zarządzenia i regulamin
czy zatrudniając nowego pracownika na nowo utworzonym stanowisku pracy, muszę zrobić nowe zarządzenie +regulamin np.wynagradzania, organizacyjny? czy muszę go całego zrobić na nowo czy wystarczy tylko aneks do regulaminu? i czy wszyscy muszą się podpisać na tym aneksie(jeżeli może być)!?
-
- Starszy referent
- Posty: 757
- Rejestracja: 24 paź 2017, 14:38
- Zajmuję się: Księgowość
- Kontakt:
Re: zarządzenia i regulamin
Niezależnie od tego, czy to zmiana (aneksem/zarządzeniem zmieniającym), czy nowy regulamin, i tak wszyscy pracownicy muszą się z nim zapoznać i podpisać. Wygodniej więc jest zrobić nowy jako aktualizację, bo np. w organizacyjnym będzie trzeba zmienić pewnie w więcej niż jednym miejscu. W regulaminie wynagradzania pewnie macie tabelę z "widełkami" płac jako załącznik, więc można zmienić tylko ten załącznik. No i jak tworzycie nowe stanowisko to warto sprawdzić, czy nie musicie zrobić dla niego analizy ryzyka zawodowego (jakoś tak się to nazywa, to odnośnie BHP). Plus aktualizacja dokumentów dot. ochrony danych.
Oprócz zarządzenia i regulamin - Kadry przeczytaj również:
wzór aneksu do umowy na dod. socjalny
ASYSTENT OSOBISTY OS.NIEPEŁN.
honorowi krwiodawcy - 2 dni wolnego
Przedłużenie umowy - nowy zakres czynności?
Kontrola zarządcza
świadectwo pracy dla zatrudnionego emeryta
badanie lekarskie w czasie pandemii
Podwyżka wynagrodzenia wstecz RATUNKU!
jaką umowę na opiekuna osób strszych
Dodatek specjalny - informacja dla pracownika
ubezpieczenie zdrowotne
dokumentacja w sprawach związanych ze stosunkiem pracy
umowa na zastępstwo a zaległy urlop
system zarządzania kadrami w przedsiębiorstwie
wysługa lat pliss
umowa zlecenie limit godzin