Napisano: 25 lis 2014, 11:36
Oj mamy, mamy takie przypadki
Musisz się trochę napracować żeby klientowi zamienić formę przyznanej pomocy. Sam wywiad nie wystarczy. Przydadzą się Twoje notatki, informacje zebrane ze środowiska ( sąsiad, administracja budynku, sołtys). Poszukaj jak klient radzi sobie z płatnościami ( czynsz, energia, gaz, woda, śmieci), czy ma zaległości.
Potem musisz zawiadomić Stronę o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie zmiany decyzji ( tej o przyznaniu zas. stałego) i dać możliwość wypowiedzenia się co do zebranych dowodów ( ja daję 7 dni w godz. pracy OPS). No i zmieniasz decyzję w punkcie dot. sposobu wypłaty świadczenia np. kwota .... Sklep Ogólnospożywczy, kwota... Zakład Komunalny, kwota... Apteka
Nie wiem jak w Pomoście, ale w Heliosie nie ma problemu z podziałem świadczenia.