zbiory centralne - email w sprawie korekty - Świadczenie Wychowawcze (500+)

  
Strona 16 z 18    [ Posty: 175 ]

Napisano: 25 maja 2017, 13:22

jagoda23 pisze:
xyz moni pisze:
pracownik12345 pisze:przekazujecie zbory z miękką walidacją: np. występowanie w składzie rodziny więcej niż jednego dziecka oznaczonego jako pierwsze dziecko.


No własnie mam taką samą walidację i nie wiem czy przekazywać... jest instrukcja jak to poprawić tylko ja sama nie dam chyba rady a na razie na informatyka nie mogę liczyć ...
:|
Gdzie jest ta instrukcja??? Z góry dziękuję za pomoc ;)
Na 3ciej stronie tego tematu :)
Ale proszę bardzo :)

Walidacja:
SW/3.2 Występowanie w składzie rodziny więcej niż jednego dziecka oznaczonego jako pierwsze dziecko.

Proszę o wykonanie:

SERWER FTPS: ftp.sygnity.pl (port: 990, szyfrowanie: SSL/TSL, tryb pasywny) Instrukcja instalacji, konfiguracji oraz obsługi programów Total Commander i FileZilla w zakresie przesyłu plików z serwera i na serwer FTPS znajduje się pod linkiem: https://public.sygnity.pl/sites/default/ ... jaftps.pdf
UŻYTKOWNIK: sygftp
HASŁO: JuY44f
Lokalizacja: Pliki/SR/Serwis/Przekodery/

o nazwie: Powielone_pierwsze_dziecko_w_ZBC_SW.zip

- Proszę wykonać zbiór
- Pobrać paczkę:
Powielone_pierwsze_dziecko_w_ZBC_SW.zip i rozpakować w dowolnym miejscu na serwerze tak aby np. powstał folder "Przekod" wraz z zawartością.
- Wylogować się z SR i zastopować serwer aplikacyjny Jboss
- Wykonać kopię bezpieczeństwa bazy danych
- Uruchomić plik "run.bat" znajdujący się w folderze "Przekod" w celu wywołania przekodowania. Odczekać na wynik działania przekodu.
- Uruchomić serwer aplikacyjny Jboss, zalogować się do SR i zweryfikować poprawność działania SR pod kątem zgłoszonego problemu.
- Usunąć pliki przekodu, gdyż nie będą już więcej potrzebne.
- Wyeksportować ZBC do XML
xyz moni
Stażysta
Posty: 52
Od: 04 paź 2016, 14:28
Zajmuję się:


Napisano: 26 maja 2017, 8:04

teraz mam w cas tylko jedna walidacje ale twarda jak mam sprawdzić o co chodzi??
sweet.lemon
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 737
Od: 09 cze 2016, 11:18
Zajmuję się:

Napisano: 26 maja 2017, 8:36

Po ponownym wykonaniu zbioru wyskakują mi tylko ostrzeżenia, natomiast jak wczytam do CAS to JEST TWARDA WALIDACJA. Nie ma podanego żadnego identyfikatora ani żadnej informacji czego dotyczy walidacja.
cel.
Stażysta
Posty: 82
Od: 14 mar 2017, 14:14
Zajmuję się: sw

Napisano: 26 maja 2017, 8:37

cel. pisze:Po ponownym wykonaniu zbioru wyskakują mi tylko ostrzeżenia, natomiast jak wczytam do CAS to JEST TWARDA WALIDACJA. Nie ma podanego żadnego identyfikatora ani żadnej informacji czego dotyczy walidacja.

też to mam dzwoniłam i kazali mi to na serwis wysłać oni sprawdzą
sweet.lemon
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 737
Od: 09 cze 2016, 11:18
Zajmuję się:

Napisano: 26 maja 2017, 8:39

yhy. Dzięki.
cel.
Stażysta
Posty: 82
Od: 14 mar 2017, 14:14
Zajmuję się: sw

Napisano: 26 maja 2017, 8:53

sweet.lemon pisze:
cel. pisze:Po ponownym wykonaniu zbioru wyskakują mi tylko ostrzeżenia, natomiast jak wczytam do CAS to JEST TWARDA WALIDACJA. Nie ma podanego żadnego identyfikatora ani żadnej informacji czego dotyczy walidacja.

też to mam dzwoniłam i kazali mi to na serwis wysłać oni sprawdzą

u mnie to samo, też już wysłałam maila do sygnity w tej sprawie :(
rysia
Awatar użytkownika
Stażysta
Posty: 187
Od: 27 kwie 2017, 15:17
Zajmuję się: ŚW,SR,FA

Napisano: 26 maja 2017, 9:36

Też mam twardą walidację teraz :D a to już 4 raz wykonany zbiór :d za każdym razem jedno poprawiam a pojawiają się nowe walidacje :D
"Jeżeli płacicie ludziom za to, że nie pracują, a każecie im płacić podatki, gdy pracują, nie dziwcie się, że macie bezrobocie."


Milton Friedman
Pani M.
Referent
Posty: 441
Od: 24 maja 2015, 13:26
Zajmuję się: ŚW/FA/ŚR/DM/DE/KDR

Napisano: 26 maja 2017, 10:09

krawkat pisze:
Diana pisze:mam błąd o treści brak uzupełnionej Daty Objęcia Opieką. (dziecko jest objęte opieką prawną).
Tylko że ta data jest uzupełniona. Co tu jeszcze mogę zrobić?
Mam ten sam błąd mimo uzupełnionej daty. jakies pomysły coz tym zrobic?
Czy ktoś z was pozbył się tej walidacji: występowanie w składzie rodziny dziecka przysposobionego lub znajdującego się pod opieką prawną bez uzupełnionej daty objęcia opieką,
data jest uzupełniona
amm
Referent
Posty: 219
Od: 13 mar 2017, 20:26
Zajmuję się: PS SR
Lokalizacja: Mazowsze

Napisano: 26 maja 2017, 11:02

rysia pisze:
sweet.lemon pisze:
cel. pisze:Po ponownym wykonaniu zbioru wyskakują mi tylko ostrzeżenia, natomiast jak wczytam do CAS to JEST TWARDA WALIDACJA. Nie ma podanego żadnego identyfikatora ani żadnej informacji czego dotyczy walidacja.

też to mam dzwoniłam i kazali mi to na serwis wysłać oni sprawdzą

u mnie to samo, też już wysłałam maila do sygnity w tej sprawie :(

Info żeby przesłać niezaszyfrowany zbiór do Sygnity. U Was też?
cel.
Stażysta
Posty: 82
Od: 14 mar 2017, 14:14
Zajmuję się: sw

Napisano: 26 maja 2017, 11:29

Mi też kazano przesłać ponownie maila z niezaszyfrowanym plikiem
Treść rozwiązania:
W celu weryfikacji kogo dotyczy komunikat należałoby przesłać niezaszyfrowany zbiór centralny:
1. Proszę przestawić parametr "CZY EKSPORT ZBIORU BEZ SZYFROWANIA".
2. Utworzyć xml z niezaszyfrowanymi danymi osobowymi i go dołączyć 3. Przywrócić domyślną wartość parametru

parametry systemowe - czy eksport zbioru bez szyfrowania - tak - jeszcze raz utworzyłam i czekam.
anulka3
Praktykant
Posty: 30
Od: 13 kwie 2017, 11:55
Zajmuję się: ŚW, ŚR



  
Strona 16 z 18    [ Posty: 175 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x