Zmiana obsługującego pomoc techniczną SI KDR
- Herka
- Starszy referent
- Posty: 624
- Rejestracja: 02 sty 2018, 17:03
- Zajmuję się: KDR
- Kontakt:
Zmiana obsługującego pomoc techniczną SI KDR
Od 1 kwietnia 2019 roku zakończyła się umowa firmy Softiq na utrzymanie Systemu Informatycznego Karty Dużej Rodziny. Od dzisiaj problemy z działaniem aplikacji proszę zgłaszać do Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
http://www.softiq.pl
-
- Starszy referent
- Posty: 768
- Rejestracja: 17 cze 2016, 12:10
- Zajmuję się:
- Kontakt:
Re: Zmiana obsługującego pomoc techniczną SI KDR
Ciekawe, czy to tak na serio... 1 kwietnia, ale z was żartownisie 
Jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić, że MRPIPS będzie rozwiązywało nasze problemy - już po jednym dniu by byli zasypani zgłoszeniami, a przy sprawozdaniu półrocznym to dopiero by było
Czyli inna firma będzie HD niż SOFTIQ? Jeśli to prawda, to jestem niezadowolony. Przed SOFTIQ była inna firma i się moim zdaniem kompletnie nie sprawdziła, a z SOFTIQ zawsze był dobry kontakt. Ba... nawet przekazywali propozycje zmian zgłaszanych przez użytkowników "wyżej" do MRPIPS. A teraz pojawią się znowu pewnie kompletnie zielone osoby i nie będą wiedziały co i jak w systemie. Szkoda, że nikt nie pozwolił nam ocenić waszej firmy.
Jeśli to prawda, to dzięki Herka za nieocenioną pomoc przy problemach związanych z Kartą Dużej Rodziny

Jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić, że MRPIPS będzie rozwiązywało nasze problemy - już po jednym dniu by byli zasypani zgłoszeniami, a przy sprawozdaniu półrocznym to dopiero by było

Czyli inna firma będzie HD niż SOFTIQ? Jeśli to prawda, to jestem niezadowolony. Przed SOFTIQ była inna firma i się moim zdaniem kompletnie nie sprawdziła, a z SOFTIQ zawsze był dobry kontakt. Ba... nawet przekazywali propozycje zmian zgłaszanych przez użytkowników "wyżej" do MRPIPS. A teraz pojawią się znowu pewnie kompletnie zielone osoby i nie będą wiedziały co i jak w systemie. Szkoda, że nikt nie pozwolił nam ocenić waszej firmy.
Jeśli to prawda, to dzięki Herka za nieocenioną pomoc przy problemach związanych z Kartą Dużej Rodziny

- Herka
- Starszy referent
- Posty: 624
- Rejestracja: 02 sty 2018, 17:03
- Zajmuję się: KDR
- Kontakt:
Re: Zmiana obsługującego pomoc techniczną SI KDR
Cała przyjemność po mojej stronie!
Aktualnie nie ma żadnej nowej firmy obsługującej HD. Umowa dla Softiq się skończyłam wczoraj, a od dzisiaj za obsługę formalnie odpowiada Ministerstwo. Z tego co mi wiadomo na razie z nikim nie jest podpisana nowa umowa. I to nie jest żart na 1 kwietnia, chociaż data rzeczywiście fajna
Przy okazji chciałam podziękować zarówno michu95 jak i ubu za aktywny udział na forum i często odpowiadania na wszystkie pytania jeszcze przede mną. Osobiście wcale nie zamierzam usuwać konta i dalej będę sprawdzać co tu się dzieje, także nie żegnam się

Aktualnie nie ma żadnej nowej firmy obsługującej HD. Umowa dla Softiq się skończyłam wczoraj, a od dzisiaj za obsługę formalnie odpowiada Ministerstwo. Z tego co mi wiadomo na razie z nikim nie jest podpisana nowa umowa. I to nie jest żart na 1 kwietnia, chociaż data rzeczywiście fajna

Przy okazji chciałam podziękować zarówno michu95 jak i ubu za aktywny udział na forum i często odpowiadania na wszystkie pytania jeszcze przede mną. Osobiście wcale nie zamierzam usuwać konta i dalej będę sprawdzać co tu się dzieje, także nie żegnam się

SOFTIQ
http://www.softiq.pl
http://www.softiq.pl
- ubu
- Podinspektor
- Posty: 1760
- Rejestracja: 27 lip 2017, 11:31
- Zajmuję się: KDR
- Kontakt:
Re: Zmiana obsługującego pomoc techniczną SI KDR
To my dziękujemy Tobie za dzielenie się wiedzą z nami, byłaś Herko niczym głos pohukującego na pustkowiu
, a my jako że darmo dostaliśmy, darmo też i dajemy 


"To err is human, to forgive is divine"
-
- Starszy referent
- Posty: 938
- Rejestracja: 27 cze 2013, 10:30
- Zajmuję się:
- Lokalizacja: Świat, Polska
- Kontakt:
Re: Zmiana obsługującego pomoc techniczną SI KDR
Rozumiem, że to jaja na 1 kwietnia.
Jeżeli nei to ktoś w ministerstwie jest niespełna rozumu, jak przy takiejj ilości spraw mamy do każdego dzwonić i informować, że karta do odbioru.....
Jeżeli nei to ktoś w ministerstwie jest niespełna rozumu, jak przy takiejj ilości spraw mamy do każdego dzwonić i informować, że karta do odbioru.....
- Herka
- Starszy referent
- Posty: 624
- Rejestracja: 02 sty 2018, 17:03
- Zajmuję się: KDR
- Kontakt:
Re: Zmiana obsługującego pomoc techniczną SI KDR
Chciałam tylko uszczegółowić, że zakończyło się wsparcie techniczne, ale system normalnie działa, tak samo jak wysyłanie SMS z informacją o odbiorze karty, które rozsyłane były zawsze automatycznie.naitsyrk85 pisze:jak przy takiejj ilości spraw mamy do każdego dzwonić i informować, że karta do odbioru.....
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
http://www.softiq.pl
-
- Stażysta
- Posty: 132
- Rejestracja: 27 lip 2018, 7:31
- Zajmuję się: kdr
- Kontakt:
Re: Zmiana obsługującego pomoc techniczną SI KDR
"Ponadto informuję, że do czasu wyłonienia nowego wykonawcy SI KDR, z systemu nie będą wysyłane informacje sms o możliwości zgłoszenia się po odbiór Karty tradycyjnej, w związku z czym konieczne będzie wybranie przez gminy w tym okresie innego sposobu informowania wnioskodawców" - Powodzenia 

- Herka
- Starszy referent
- Posty: 624
- Rejestracja: 02 sty 2018, 17:03
- Zajmuję się: KDR
- Kontakt:
Re: Zmiana obsługującego pomoc techniczną SI KDR
Rzeczywiście, nie pomyślałam. SMSy owszem mogłyby się wysyłać automatycznie, ale koniec umowy oznacza również koniec finansowania bramki SMS. Macie rację naitsyrk85 i kdr.04.kdr.04 pisze:"Ponadto informuję, że do czasu wyłonienia nowego wykonawcy SI KDR, z systemu nie będą wysyłane informacje sms o możliwości zgłoszenia się po odbiór Karty tradycyjnej, w związku z czym konieczne będzie wybranie przez gminy w tym okresie innego sposobu informowania wnioskodawców" - Powodzenia
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
http://www.softiq.pl
-
- Starszy referent
- Posty: 768
- Rejestracja: 17 cze 2016, 12:10
- Zajmuję się:
- Kontakt:
Re: Zmiana obsługującego pomoc techniczną SI KDR
Na logike też tak myślałem, ale komunikat po zalogowaniu się do systemu jest jednoznaczny, czyli to co napisał kdr.04. Z jakiś przyczyn niewysyłają smsów gdy karty są do odbioru. To ciekawe czy ludzie będą otrzymywać sms, że mają kartę elektroniczną.Herka pisze:Chciałam tylko uszczegółowić, że zakończyło się wsparcie techniczne, ale system normalnie działa, tak samo jak wysyłanie SMS z informacją o odbiorze karty, które rozsyłane były zawsze automatycznie.naitsyrk85 pisze:jak przy takiejj ilości spraw mamy do każdego dzwonić i informować, że karta do odbioru.....
Bez komentarza, MRPIPSkdr.04 pisze:"Ponadto informuję, że do czasu wyłonienia nowego wykonawcy SI KDR, z systemu nie będą wysyłane informacje sms o możliwości zgłoszenia się po odbiór Karty tradycyjnej, w związku z czym konieczne będzie wybranie przez gminy w tym okresie innego sposobu informowania wnioskodawców" - Powodzenia

-
- Starszy referent
- Posty: 680
- Rejestracja: 12 cze 2014, 9:41
- Zajmuję się:
- Kontakt:
Re: Zmiana obsługującego pomoc techniczną SI KDR
"Przewiduje się, że nowy wykonawca SI KDR zostanie wyłoniony w III kwartale bieżącego roku".
No oczywiście, jak w tym roku są setki wniosków każdego miesiąca to obsługę techniczną i smsy szlag trafił. To są kpiny. Nie dość,że ledwo nadążam to wklepywać to teraz trzeba będzie obdzwaniać setki osób.
No oczywiście, jak w tym roku są setki wniosków każdego miesiąca to obsługę techniczną i smsy szlag trafił. To są kpiny. Nie dość,że ledwo nadążam to wklepywać to teraz trzeba będzie obdzwaniać setki osób.
Oprócz Zmiana obsługującego pomoc techniczną SI KDR - Karta Dużej Rodziny przeczytaj również:
urodzenie kolejnego dziecka - błąd w systemie - koszty
rejestracja dec.odmownej w si kdr
jeden wniosek czy 2 wnioski o przyznanie Kart
Brak jednego dziecka w systemie - Pilna Pomoc
Do kiedy termin ważności karty
Karty elektroniczne dla dzieci które juz mają karty tradycyj
Tworzenie konta nowego użytkownika w systemie
we wniosku dziecko które nie żyje, a adres zamieszkania
Związek małżeński a prawo do KDR
zmiana miejsca zamieszkania rodziny posiadającej KDR
dzidecko w rodzinie zastępczej
Wniosek o dodatkową formę karty-karta elektroniczna
nie działająca karta po odbraniu ???
opóźnienia w dostawie karty dużej rodziny
informacja/oświadczenie odnośnie RODO
Anulowanie i zgubienie karty co robić ?