Zmiana zakresu obowiązków inspektora

Wybrane tematy:
Przejście z asystenta rodziny na prac.soc. limit do 2000 z zfśś ubezpieczenie członka komisji przeciwalkoholowej Wypowiedzenie umowy o pracę zgłoszenie osoby przez płatnika Zatrudnienie obywatela Ukrainy
ODPOWIEDZ
Paulina_xxx
Praktykant
Posty: 4
Rejestracja: 04 lis 2020, 15:22
Zajmuję się: kadry
Kontakt:

Zmiana zakresu obowiązków inspektora

Post autor: Paulina_xxx »

Proszę o pomoc.

Pracownik zatrudniony na stanowisku Inspektor ds. świadczenia wychowawczego. Planujemy dodać do jego zakresu obowiązków realizowanie stypendiów socjalnych dla uczniów.
Czy mogę zmienić zakres obowiązków takiego pracownika? i jak to zrobić - porozumieniem zmieniającym warunki pracy?
Jak wygląda zmiana zakresu obowiązków pracowników u Państwa?

Proszę o odpowiedź
ops2020
Podinspektor
Posty: 1033
Rejestracja: 19 paź 2020, 14:41
Zajmuję się: Finanse
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Kontakt:

Re: Zmiana zakresu obowiązków inspektora

Post autor: ops2020 »

tak, najlepiej porozumienie zmieniające warunki pracy, ale musi się zgodzić, ewentualnie porozumienie zmieniające warunki pracy i płacy jeśli miałby otrzymać podwyżkę
Awatar użytkownika
alanka
Referent
Posty: 480
Rejestracja: 07 mar 2007, 16:04
Zajmuję się:
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Zmiana zakresu obowiązków inspektora

Post autor: alanka »

To zależy czy zadania inspektora stanowią cześć umowy o pracę.
Porozumieniem zmieniającym zmieniasz zapisy zawarte w umowie.
Jeśli zakres czynności jest odrębnym dokumentem i nie masz zapisu w umowie (np. "zakres zadań stanowi załącznik do umowy") to nie nie musisz mieć porozumienia zmieniającego a wystarczy jednostronnie zmienić zakres czynności.
Denerwować się, to znaczy mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych. E. Hemingway
ODPOWIEDZ