ZUS RZA

Wybrane tematy:
Przejście z asystenta rodziny na prac.soc. limit do 2000 z zfśś ubezpieczenie członka komisji przeciwalkoholowej Wypowiedzenie umowy o pracę zgłoszenie osoby przez płatnika Zatrudnienie obywatela Ukrainy
kasiorra
Praktykant
Posty: 48
Rejestracja: 26 wrz 2016, 8:30
Zajmuję się:
Kontakt:

Re: ZUS RZA

Post autor: kasiorra »

U mnie wszystkie dokumenty zrobione "po nowemu" mają status "brak błędu" wszystko zweryfikowane i pojawia się komunikat przy wysyłce coś tam o KEDU :?
screen w załączniku, czy Wy też tak macie?
Załączniki
ZUS komunikat błędu.png
mgops7
Podinspektor
Posty: 1628
Rejestracja: 13 paź 2017, 13:51
Zajmuję się: płace, księgowość
Kontakt:

Re: ZUS RZA

Post autor: mgops7 »

też tak mam, do tego dziś zniknęły mi osoby z rza, a jak je dopisałam to ja widzę je pojedynczo, a płatnik daje mi przy weryfikacji podwójnie i nie przechodzi , więc zobaczę jak jutro , ręce opadają..
Agaton713
Praktykant
Posty: 4
Rejestracja: 02 lut 2022, 12:50
Zajmuję się: Płatnik
Kontakt:

Re: ZUS RZA

Post autor: Agaton713 »

Mam dokładnie tak samo. Czy ktoś doszedł, co można zrobić?
mgops7
Podinspektor
Posty: 1628
Rejestracja: 13 paź 2017, 13:51
Zajmuję się: płace, księgowość
Kontakt:

Re: ZUS RZA

Post autor: mgops7 »

https://pomocnikplatnika.pl/viewtopic.php?id=661
takie coś znalazłam, ale nie umiem w ogóle tego zrobić , nie wiem, czy nie lepiej do pomocy technicznej..
Agaton713
Praktykant
Posty: 4
Rejestracja: 02 lut 2022, 12:50
Zajmuję się: Płatnik
Kontakt:

Re: ZUS RZA

Post autor: Agaton713 »

U mnie to pomogło:

Odp: Błąd podczas parsowania KEDU

należy wybrać w programie administracja - ustawienia bazy danych - baza - optymalizuj bazę danych.
Po tej czynności proszę sprawdzić wysyłkę.
mgops7
Podinspektor
Posty: 1628
Rejestracja: 13 paź 2017, 13:51
Zajmuję się: płace, księgowość
Kontakt:

Re: ZUS RZA

Post autor: mgops7 »

Agaton713 pisze: 02 lut 2022, 14:12 U mnie to pomogło:

Odp: Błąd podczas parsowania KEDU

należy wybrać w programie administracja - ustawienia bazy danych - baza - optymalizuj bazę danych.
Po tej czynności proszę sprawdzić wysyłkę.
dziękuję, udało się!!
Aisab48
Stażysta
Posty: 193
Rejestracja: 07 sie 2019, 12:57
Zajmuję się: npś
Kontakt:

Re: ZUS RZA

Post autor: Aisab48 »

Korekta 11 i 12/2021 - błąd krytyczny. Tak jak u mgops7 dodałam jedną osobę, która w listopadzie i grudniu miała składkę zdrowotną a teraz została wyrejestrowana od listopada.
Nie widzę u siebie opcji w płatniku "administracja - ustawienia bazy danych - baza - optymalizuj bazę danych"
Ja mam tak: Administracja -> Ustawienia programu, Zmień dane użytkownika, Aktualizuj listy TSL, Aktualizuj komponenty programu - z dysku, Aktualizuj komponenty programu i dane płatnika.
Agaton713
Praktykant
Posty: 4
Rejestracja: 02 lut 2022, 12:50
Zajmuję się: Płatnik
Kontakt:

Re: ZUS RZA

Post autor: Agaton713 »

Ja pod Ustawienia programu mam Ustawienia bazy danych (potem BAZA i Optymalizacja bazy danych)
mgops7
Podinspektor
Posty: 1628
Rejestracja: 13 paź 2017, 13:51
Zajmuję się: płace, księgowość
Kontakt:

Re: ZUS RZA

Post autor: mgops7 »

Aisab48 pisze: 03 lut 2022, 10:06 Korekta 11 i 12/2021 - błąd krytyczny. Tak jak u mgops7 dodałam jedną osobę, która w listopadzie i grudniu miała składkę zdrowotną a teraz została wyrejestrowana od listopada.
Nie widzę u siebie opcji w płatniku "administracja - ustawienia bazy danych - baza - optymalizuj bazę danych"
Ja mam tak: Administracja -> Ustawienia programu, Zmień dane użytkownika, Aktualizuj listy TSL, Aktualizuj komponenty programu - z dysku, Aktualizuj komponenty programu i dane płatnika.
ja też u siebie nie mam tej opcji, ale informatyk mi to zrobił, bo on ma dostęp do bazy jako administrator
Aisab48
Stażysta
Posty: 193
Rejestracja: 07 sie 2019, 12:57
Zajmuję się: npś
Kontakt:

Re: ZUS RZA

Post autor: Aisab48 »

Nasz informatyk niestety nie jest zbyt obeznany w płatniku :roll: Musiałam działać więc usunęłam zestawy za 11 i 12 2021 i stworzyłam nowe. Weryfikacja wyszła pomyślna więc od razu wysłałam :lol:
ODPOWIEDZ