
screen w załączniku, czy Wy też tak macie?
dziękuję, udało się!!Agaton713 pisze: 02 lut 2022, 14:12 U mnie to pomogło:
Odp: Błąd podczas parsowania KEDU
należy wybrać w programie administracja - ustawienia bazy danych - baza - optymalizuj bazę danych.
Po tej czynności proszę sprawdzić wysyłkę.
ja też u siebie nie mam tej opcji, ale informatyk mi to zrobił, bo on ma dostęp do bazy jako administratorAisab48 pisze: 03 lut 2022, 10:06 Korekta 11 i 12/2021 - błąd krytyczny. Tak jak u mgops7 dodałam jedną osobę, która w listopadzie i grudniu miała składkę zdrowotną a teraz została wyrejestrowana od listopada.
Nie widzę u siebie opcji w płatniku "administracja - ustawienia bazy danych - baza - optymalizuj bazę danych"
Ja mam tak: Administracja -> Ustawienia programu, Zmień dane użytkownika, Aktualizuj listy TSL, Aktualizuj komponenty programu - z dysku, Aktualizuj komponenty programu i dane płatnika.