zwolnienia pielęgniarek

Wybrane tematy:
odpłatność za DPS - żyjące dzieci i wnuki Odpłatność za DPS sposób nalicznia świadczenie ratownicze- mieszkaniec DPS Ustalenie odpłatności DPS - stare zasady Decyzja OPS mam płacić a z czego mam żyć Wywiady alimentacyjne u dzieci
~dorota1

Re: zwolnienia pielęgniarek

Post autor: ~dorota1 »

Mamy w takim układzie różne wiadomości. U nas Panie pielęgniarki zostały poinformowane o tym, że powinny ukończyć kurs opieki długoterminowej. Postaram się wyjaśnić dlaczego. Otóż po kursie piel. środowiskowej podpisujesz kontrakt zgodnie z zarządzeniem prezesa, na który powołuje się róża. Wówczas na jedna pielęgniarkę przypada bardzo duża ilość pacjentów, gdyż jest to jakby praca w terenie. Natomiast tutaj chodzi o to, a by można było świadczyć usługi właśnie w opiece długoterminowej i wówczas przypada na jedna pielęgniarkę 5 - 8 pacjentów.
nie jestem pielęgniarką, ale tak mówi sie u nas w DPS i dziewczyny przygotowują się do takiej formy kontraktów.
~róża

Post autor: ~róża »

Nie zgadzam się z Tobą Dorota 1 przeczytaj paragraf 16 - najlepiej cały i zwróć uwagą na punkt 7.
Byłam w Izbach Pielęgniarskich, gdzie byli przedstawiciele NFZ. W dps na kontraktach mają być pielęgniarki środowiskowe ( która opiekuje się 8 pacjętami , któży mają skalę Barthela do 60) a długoterminowe mamy wzywać jeśli mieszkaniec się pogorszy i będzie wymagał specjalistycznej opieki i powiedziano, że wtedy powinno się go przenosić na ZOL.
Jest to straszne ale teraz nie wypowiadam się na ten temat. Ja stoję na stanowisku, że w DPS mają pracować pielęgniarki środowiskowe
~róża

Sorry \"pacjent\" - nie wypiłam jeszcze kawy
~dorota1

Cóż... róża.. niby żyjemy w jednym kraju, a przyglądając się dokładnie to chyba jednak nie. Jeden kraj i mnóstwo interpretacji tych samych przepisów.