No faktycznie macie rację, jak przyjmowaliśmy i wydawaliśmy informacje w spr. dodatków osłonowych (liczby w tysiącach) to mieściliśmy sie w podobszarze Pomoc Społeczna (te jednorazowe formularze np. ZAP/DOD/OSŁON/IV/2022 dla podobszaru PS) a dziś o nas zapomniano
No faktycznie macie rację, jak przyjmowaliśmy i wydawaliśmy informacje w spr. dodatków osłonowych (liczby w tysiącach) to mieściliśmy sie w podobszarze Pomoc Społeczna (te jednorazowe formularze np. ZAP/DOD/OSŁON/IV/2022 dla podobszaru PS) a dziś o nas zapomniano
No faktycznie macie rację, jak przyjmowaliśmy i wydawaliśmy informacje w spr. dodatków osłonowych (liczby w tysiącach) to mieściliśmy sie w podobszarze Pomoc Społeczna (te jednorazowe formularze np. ZAP/DOD/OSŁON/IV/2022 dla podobszaru PS) a dziś o nas zapomniano
To może trzeba przy następnym sprawozdaniu powiedzieć: sorry, nie mam dostępu do podobszaru PS, bo nie zajmuję się pomocą społeczną?
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.