Szanowni Państwo,
rok 2019 powoli zmierza ku końcowi, zatem warto przypomnieć że za oprogramowanie dla obszaru pomocy społecznej Ośrodek Pomocy Społecznej nie ponosi dodatkowych opłat, zatem przy wyborze oprogramowania nie trzeba porównywać cen, skupiając się całkowicie na oferowanych możliwościach, prostocie obsługi, bezawaryjności oraz gotowości Dostawcy do realizacji nowych postulatów i propozycji.
Biorąc to pod uwagę, warto rozważyć używanie systemu POMOST Std firmy Sygnity.
POMOST Std umożliwia wykorzystanie tego samego wywiadu środowiskowego do uwzględnienia różnych dochodów podczas przyznania:
• różnych rodzajów świadczeń, wymagających innego zestawu uwzględnianych dochodów;
• zasiłków stałych lub okresowych na kilka okresów, kiedy każdy z okresów uwzględnia różne dochody.
Jest to możliwe zarówno w POMOST Std, jak i w WYWIAD Plus, który dodatkowo daje możliwość przeprowadzenia pracy socjalnej w formie elektronicznej.
Istnieją sytuacje, kiedy realizator świadczeń przysyła do Ośrodka Pomocy Społecznej fakturę za kolejny okres, zawierającą korektę poprzedniego okresu. Takie sytuacje można łatwo obsłużyć w systemie POMOST Std za pomocą faktur korygujących, dzięki którym ułatwione jest uzyskanie zgodności wydatków w systemie dziedzinowym, z księgowością Ośrodka.
POMOST Std umożliwia grupowe sprawdzenie wszystkich odbiorców listy wypłat, czy rejestr PESEL nie zawiera informacji o śmierci osoby, w celu ograniczenia ryzyka wypłaty dla osoby zmarłej.
Warto przypomnieć, że szybko i bezproblemowo reagujemy na potrzeby Użytkowników, czego najlepszym przykładem był niedawny raport dla GUS, który przygotowaliśmy na czas i bez dodatkowych opłat, a osoby które już z niego skorzystały podkreślają niezwykłą szybkość i precyzję wykonania tego raportu.
W POMOST Std nigdy nie zdarzyły się sytuacje, aby przelew poszedł na inne konto, czy nawet SMS/e-mail do innego adresata.
Postulaty i propozycje Użytkowników są realizowane w dużej liczbie i stosunkowo szybko, czemu sprzyja 3-tygodniowy stały okres udostępniania aktualizacji dla chętnych (obowiązkowe wersje raz na kwartał). Wystarczy wejść na stronę https://public.sygnity.pl/zabezpieczenie ... ktualnosci i prześledzić opisy nowości w kolejnych aktualizacjach Pomostu. Warto również zapoznać się z pozytywnymi opiniami Użytkowników na te nowości, dostępnymi na forach Użytkowników.
Sam POMOST Std jest oparty o teczki i dokumenty, zatem coś do czego jest przyzwyczajony pracownik Ośrodka, co sprawia że nawet po przejściu na nowe oprogramowanie, może się on poczuć „jak w domu”. Także i to warto rozważyć.
W 2019 roku powstało również nowe oprogramowanie MOUS – Moduł Obsługi Usług Społecznych, które ułatwia rozliczenie posiłków, usług opiekuńczych i innych świadczeń pomocy społecznej, realizowanych w formie niepieniężnej.
• MOUS może być używany przez kontrahentów realizujących świadczenia, takich jak: jadłodajnie, bary, stołówki szkolne, instytucje świadczące usługi opiekuńcze albo przez same Ośrodki Pomocy Społecznej, w sytuacji kiedy zatrudniają one bezpośrednio osoby świadczące usługi opiekuńcze.
• Ośrodek Pomocy Społecznej otrzymuje wypełnione rozliczenie w formie, którą można wczytać do Pomostu, bez konieczności żmudnego i podatnego na pomyłki przepisywania liczb i kwot świadczeń z papierowego rachunku;
• Kontrahent może tworzyć faktury dla Ośrodka Pomocy Społecznej, wypełnione automatycznie na podstawie potwierdzonych realizacji;
• Możliwe jest prowadzenia harmonogramów wydawanych posiłków, świadczonych usług opiekuńczych lub pobytów.
• Rejestr opiekunek / opiekunów umożliwia ich łatwe przypisanie ich do konkretnych terminów usług. Każdy opiekun może mieć łatwy dostęp do swojego harmonogramu usług, wraz z możliwością wydruku harmonogramu, jak i wydruku karty pracy.
Pozdrawiamy i zapraszamy do rozważenia powyższych informacji