wnioskodawca złożył wniosek wraz ze specyfikacją o sprzęt komputerowy: notebook, Magic Plus- program powiększająco udźwiękawiający, udźwiękowiony telefon komórkowy dostosowany do potrzeb osób z dysfunkcją wzroku. Podpisaliśmy z wnioskodawcą umowę na sprzęt zgodnie z załączoną do wniosku specyfikacją. W piątek osoba zgłosiła nam, że chciałaby zrezygnować z zakupu telefonu na rzecz lepszej wersji programu powiększająco udźwiękawiającego. Co mam z tym zrobić, czy na tym etapie mogę zmienić wnioskowany zakres? Myślałam nad aneksem do umowy, tylko że w umowie nie mamy wyszczególnionych elementów dofinansowania tylko zapis, że sprzęt jest zgodny z dołączoną do wniosku specyfikacją.....
może wniosek osoby niepełnosprawnej (z uzasadnieniem) o zmianę załącznika do umowy tj. specyfikacji zakupu i niech zgodę wyrazi osoba, która u was podpisuje umowy (dyrektor, starosta itp.)???