analiza stosowanych metod - Placówki Opiekuńczo-Wychowawcze, Ośrodki Adopcyjno-Opiekuńcze

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]

Napisano: 31 maja 2015, 10:09

jak dokonujecie analizy stosowanych metod pracy z dzieckiem
tarzan


Napisano: 31 maja 2015, 17:51

a to przepis wyjęty z innej bajki ... wiem, wiem , zespól się zbiera w celu - m.in. analizy metod

Nie przypominam sobie , abyśmy to robili.... :?
mmariusz

Napisano: 31 maja 2015, 19:56

u nas trzeba to robić tylko nikt nie wie jak za to się zabrać -- jakbym miał zrobić analizę metod to muszę zrobić analizę planu pomocy - po co jest w planie pomocy uwagi o realizacji - mam powielać
tarzan

Napisano: 31 maja 2015, 22:13

taa. metodyka wychowania, dość skomplikowane do zastosowania w niektórych przypadkach, a zwłaszcza planów pomocy, robionych bez uwzględnienia metodyki. I jak można zabrać się w kontekście pracy z dzieckiem ( nawet w podejściu akademickim :lol: ), to juz trudniej zabrać sie za to w kontekście szerszym - pracy z dzieckiem i rodziną
Ponadto warto sie zastanowić czy :
a) modyfikowanie planów
b) analiza stosowanych metod pracy
c) np ocena dalszego pobytu dziecka w pieczy
to jedna płaszczyzna i zawsze musi odnosić sie do planów. Bo taki wniosek rodzi sie z podejścia niektórych placówek.: metody pracy z dzieckiem to domena planów pomocy.

Zastanawiam sie nad tym, bo tabele które nam narzucono ( a narzucono) w swoich rubrykach nie zawierają obszaru "Metody pracy"
Trudno uznać za metodę pracy coś takiego : Pójść do sklepu i kupić.

Stan w momencie pisania: dziecko nie ma butów
Co chcemy osiągnąć: kupić dziecku buty
sposób realizacji zadania ( to te metody?): pójść do sklepu i kopic... :cry: :roll:

Prywatnie uznaje to za de....m, ale UW to akceptuje, no i płaca za to więc..... :mrgreen:
mmariusz

Napisano: 01 cze 2015, 7:00

mmariusz pisze:Stan w momencie pisania: dziecko nie ma butów
Co chcemy osiągnąć: kupić dziecku buty
sposób realizacji zadania ( to te metody?): pójść do sklepu i kopic... :cry: :roll:

Efekt -
A: buty są, więc cel został zrealizowany (modyfikacja planu przez usunięcie celu)
B) tanie buty rozpadły się albo brak w sklepie odpowiednich butów/rozmiarów.... (zastosowana metoda nie przeniosła oczekiwanych rezultatów - modyfikacja celu, metody lub realizacji)
Modyfikacja: Trzeba kupić następne (może droższe? może wyższe? może zamiast iść do sklepu to lepiej zamówić przez internet? może w międzyczasie sponsor przywiózł nowe idealne buty i nie trzeba iść do sklepu kupować?) :lol: :lol: :lol: :lol:

PS. Uwagi o realizacji są po to, żeby dokonać oceny sposobu realizacji np. ktoś kupił dziecku sandały, a dziecku potrzebne buty zimowe lub po buty wybrał się ktoś z 2-tygodniowym opóźnieniem, więc dziecko nie miało w tym czasie w czym iść do szkoły . Czyli w analizie wykazujesz, że problemem nie jest sama "metoda" ale jej realizacja, więc nie trzeba szukać innych metod, albo np. poprawić realizację (skrócić czas "procedury" kupowania butów, wysłać dziecko po buty z kimś mądrzejszym itd..) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
etatysta

Napisano: 04 cze 2015, 18:26

Nie kupujcie najtańszych butów, szkoda nóg dziecka i pieniędzy.
nie ja

Napisano: 06 cze 2015, 11:59

Tylko skąd wziąć na airmaxy ??? :?:
Lilianna



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x