anulowana karta

Wybrane tematy:
Opowiedz o swych traumatycznych przeżyciach z SI KDR Duplikat, krok po kroku Małżeństwo bez wspólnych dzieci zamiast nazwisko imię KDR- dziecko niepełnosprawne osoba wcześniej była posiadaczem KDR
ODPOWIEDZ
sylwia500
Stażysta
Posty: 199
Rejestracja: 15 mar 2017, 11:19
Zajmuję się: ŚR/FA/DM/DE/SW
Kontakt:

anulowana karta

Post autor: sylwia500 »

Wnioskodawca złożył wniosek o kdr ( dla rodziców, mają 3 dzieci). Wniosek wklepany , karty zamówione. Następnego dnia ten sam wnioskodawca złożył kolejny wniosek na kdr ale na 3 dzieci ponieważ dwoje dzieci studiuje, a 3 urodziło się kilka miesięcy temu. Pierwsze zamówienie zostało anulowane, ale i tak 2 karty przyszły z anulowanego zamówienia. Nie wiem co dalej zrobić, czy te 2 kart wydać, czy czekać na realizację kolejnego wniosku?
rikli
Referent
Posty: 413
Rejestracja: 15 maja 2019, 10:25
Zajmuję się: KDR
Kontakt:

Re: anulowana karta

Post autor: rikli »

nie trzeba było anulować tamtego wniosku moim zdaniem, tylko jako uzupełnienie rodziny domówić na wniosek trzy karty dla dzieci.
jeżeli karty w systemie są anulowane - no to te plastiki które przyszły są nieaktywne, nie można ich wydać. jeżeli zostało zamówione pięć kart na nowy wniosek to czekać na te i te wydać - wg mnie to ma największy sens.
sylwia500
Stażysta
Posty: 199
Rejestracja: 15 mar 2017, 11:19
Zajmuję się: ŚR/FA/DM/DE/SW
Kontakt:

Re: anulowana karta

Post autor: sylwia500 »

Dzięki za odpowiedz. karty są u nas, nie wydaliśmy. Teraz będę wiedziała jak działać, kdr to spadek po innej osobie. Czy te plastikowe karty należy gdzieś odesłać, czy zostają w dokumentach?
rikli
Referent
Posty: 413
Rejestracja: 15 maja 2019, 10:25
Zajmuję się: KDR
Kontakt:

Re: anulowana karta

Post autor: rikli »

my nieważne karty wrzucamy do niszczarki, można na wniosku wpisać "karty unieważnione" czy jak tam komu pasuje i do szafy :D
sylwia500
Stażysta
Posty: 199
Rejestracja: 15 mar 2017, 11:19
Zajmuję się: ŚR/FA/DM/DE/SW
Kontakt:

Re: anulowana karta

Post autor: sylwia500 »

dziękuje za pomoc :)
Sylvika89
Praktykant
Posty: 14
Rejestracja: 30 sie 2021, 12:14
Zajmuję się: KDR
Kontakt:

Re: anulowana karta

Post autor: Sylvika89 »

Witam,
Mam spory problem. Pani - seniorka złożyła wniosek o KDR. Wszystko ładnie pięknie ale przez nieuwagę odhaczyłam rezygnacje z karty tradycyjnej ... i takim sposobem Pani przyznałam tylko elektroniczną. Próbowałam sie ratować i anulowałam zamówienie z nadzieja że coś poprawię ale miałam dostęp tylko do danych klientki. I takim oto sposobem w systemie widnieją mi dwie pozycje z kartą elektroniczną wydana i druga z karta elektroniczną anulowaną. Co mam teraz zrobić?? Da się to jakoś wyprostować. Czy może mam wprowadzić nowy wniosek o domówienie drugiej formy karty (opłatę oczywiście zrobię ja)? W Help Desk nie odbieraja te., ech
aczylok
Stażysta
Posty: 86
Rejestracja: 27 kwie 2022, 11:11
Zajmuję się: KDR
Kontakt:

Re: anulowana karta

Post autor: aczylok »

Sylvika89 pisze: 12 paź 2022, 12:47 Witam,
Mam spory problem. Pani - seniorka złożyła wniosek o KDR. Wszystko ładnie pięknie ale przez nieuwagę odhaczyłam rezygnacje z karty tradycyjnej ... i takim sposobem Pani przyznałam tylko elektroniczną. Próbowałam sie ratować i anulowałam zamówienie z nadzieja że coś poprawię ale miałam dostęp tylko do danych klientki. I takim oto sposobem w systemie widnieją mi dwie pozycje z kartą elektroniczną wydana i druga z karta elektroniczną anulowaną. Co mam teraz zrobić?? Da się to jakoś wyprostować. Czy może mam wprowadzić nowy wniosek o domówienie drugiej formy karty (opłatę oczywiście zrobię ja)? W Help Desk nie odbieraja te., ech

Ja anulowałabym kartę z błędu urzędnika i na nowo wprowadziła cały wniosek. To chyba jedyne rozsądne rozwiązanie. :)
ODPOWIEDZ