Witam!
Proszę o pomoc. Klientka z marca 2015 r nie odebrała jeszcze kart. dzwoniłam wiele razy lecz nadal ma to gdzieś, błąd zrobiłam, że nie wysłałam pisma ale teraz jeszcze na domiar tego zauważyłam błąd w imieniu męża i nie wiem jak w tym systemie to anulować i poprawić. Proszę Was dobrych ludzi o wytłumaczenie co mam poczynić by było dobrze?
błąd danych
Oprócz błąd danych - Karta Dużej Rodziny przeczytaj również:
zamówienia kart
problem!!
Karty - w produkcji
pomocy!
moduł raportowy
Błąd!!!!
odmowa :(
zagubienie karty
skład rodziny
zmiana miejsca zamieszkania i nieodebrane karty
Dz.U.
matka z dwójką dzieci + jedno w rodzinie zastępczej
Jak to zrobić w NOWYM PROGRAMIE?
odzyskiwanie hasła
prawo do karty
Załączniki KDR