pomocy!
Re: pomocy!
U mnie dziś to samo null - to numer nadawany przez system automatycznie - nul to znaczy zero i jest to chyba błąd systemu.
Re: pomocy!
Aby zlikwidować Null należy w module administracyjnym -> zarządzanie parametrami -> str 2-> dodać w pozycjach SYMB_KANC I SYMB_KLAS parametry jakie obowiązują u was w urzędzie ( np. SR.8252) . To co zostało null to się już nie zmieni. 

Re: pomocy!
A czy wniosek dla którego pojawił się komunikat "zainicjowana sprawa o numerze ..... null.....'" można w jakiś sposób usunąć czy dalej kontynuować całą procedurę? Proszę o odpowiedź co w takiej sytuacji zrobić?
Oprócz pomocy! - Karta Dużej Rodziny przeczytaj również:
Śmierć osoby niepełnosprawnej ubezwłasnowolnionej
wyślij zamówienie - proszę o pomoc
Pomyłka przy obywatelstwie.Pomocy !
AAAA
Elmer pomóż!!!!
zamówienia kart
problem!!
Karty - w produkcji
moduł raportowy
Błąd!!!!
odmowa :(
zagubienie karty
błąd danych
skład rodziny
zmiana miejsca zamieszkania i nieodebrane karty
Dz.U.