Błędne imię wprowadzone do systemu. - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]

Napisano: 24 kwie 2019, 10:02

Witam,
Mam problem otóż, przyszły karty zamówione jeszcze przez moją poprzedniczkę dzisiaj przy wydawaniu okazało się, że zamiast imienia Marzena w systemie i na karcie jest Marlena, zarówno na karcie tradycyjnej jak i elektronicznej. Jak mogę z tego wybrnąć?
Ira
Stażysta
Posty: 151
Od: 10 kwie 2019, 11:01
Zajmuję się: Dodatki mieszkaniowe i Karty Dużej Rodziny


Napisano: 24 kwie 2019, 10:23

Kartę z błędnie wprowadzonym imieniem należy anulować z podaniem powodu "Błąd urzędnika" lub "Błąd wnioskodawcy" w zależności od tego kto popełnił pomyłkę. Taką anulowaną kartę należy znaleźć w zakładce "Zarządzanie kartami", zaznaczyć i wybrać przycisk "Zamów ponownie". Pojawi się pytanie o zmianę danych na karcie i wtedy trzeba odpowiedzieć "Tak" i poprawić ten błąd przed nowym zamówieniem
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1756
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR

Napisano: 24 kwie 2019, 11:09

Zrobiłam zgodnie ze wskazaną ścieżką. Ślicznie dziękuję i pozdrawiam.
Ira
Stażysta
Posty: 151
Od: 10 kwie 2019, 11:01
Zajmuję się: Dodatki mieszkaniowe i Karty Dużej Rodziny

Napisano: 24 kwie 2019, 12:44

ubu pisze:Kartę z błędnie wprowadzonym imieniem należy anulować z podaniem powodu "Błąd urzędnika" lub "Błąd wnioskodawcy" w zależności od tego kto popełnił pomyłkę. Taką anulowaną kartę należy znaleźć w zakładce "Zarządzanie kartami", zaznaczyć i wybrać przycisk "Zamów ponownie". Pojawi się pytanie o zmianę danych na karcie i wtedy trzeba odpowiedzieć "Tak" i poprawić ten błąd przed nowym zamówieniem
Ubu, napisałam ten tekst już tak dawno temu i za każdym razie jak widzę, że gdzieś znowu się pojawia to się cieszę, że ktoś z tego jednak korzysta. Dzięki i miłego dnia! :)
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 24 kwie 2019, 13:46

dzięki, no tak potwierdzam prawa autorskie Herka, lepiej cytować niż samemu się produkować :lol:
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1756
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR

Napisano: 29 kwie 2019, 12:03

@Ira, mam dokładnie ten sam błąd, pomyliłam imię Marlena z Marzeną :roll: no i zrobię tak jak piszecie, ale powiedzcie mi, jak z kosztami za tą kartę ? Bo boję się co mi później wyjdzie w sprawozdaniu...
qwertyops
Stażysta
Posty: 102
Od: 10 kwie 2017, 11:31
Zajmuję się: ST i KDR

Napisano: 29 kwie 2019, 12:20

w sprawozdaniu trzeba się potem z błędów wyspowiadać ale pokuta ponoć nie jest naliczana :lol:
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1756
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR

Napisano: 29 kwie 2019, 13:41

uffff, myślałam że wsadzą do pieca na trzy zdrowaśki :D
qwertyops
Stażysta
Posty: 102
Od: 10 kwie 2017, 11:31
Zajmuję się: ST i KDR


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x