zły adres e-mail błąd urzędnika, karta elektroniczna - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 18 kwie 2019, 12:29

Pani złożyła wniosek o dodatkową formę Karty dla siebie i dla męża, wprowadzając wniosek błędnie wpisałam adres e-mail przy mężu, niestety zorientowałam się już gdy Karta została przyznana, ale jeszcze nie wysłana do Producenta. Jak poprawić ten adres. Dzięki za pomoc.
AaAgatka
Praktykant
Posty: 18
Od: 02 lip 2015, 13:09
Zajmuję się:


Napisano: 18 kwie 2019, 12:50

pozmieniać e-maile można nawet po zatwierdzeniu zamówienia i wysłaniu zmienić łatwo, wchodząc na osobę w zarzadzaniu kartami i zmieniając dane teleadresowe
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1756
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR

Napisano: 18 kwie 2019, 13:02

Na etapie karta elektroniczna przyznana- przycisk zmień dane teleadresowe jest nieaktywny
AaAgatka
Praktykant
Posty: 18
Od: 02 lip 2015, 13:09
Zajmuję się:

Napisano: 18 kwie 2019, 13:41

Jeżeli karta jest przyznana, czyli jeszcze jej nie zamówiono w zakładce "Zarządzanie kartami" można przy karcie nacisnąć ikonę ołówka i edytować jej dane.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x