Informacja dot. utrzymania dla SI KDR
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informuję, że w dniu 31 marca 2019 r. wygaśnie umowa z obecnym wykonawcą systemu teleinformatycznego SI KDR, służącego do realizacji zadań gmin wynikających z ustawy z dnia 5 grudnia 2014 r. o Karcie Dużej Rodziny.
Powyższe wiąże się z okresowym brakiem możliwości skontaktowania z Helpdeskiem SI KDR. Błędy mniejszej wagi (nieuniemożliwiające pracę w systemie), czy zmiany serwisowe nie będą obsługiwane do czasu wyłonienia nowego wykonawcy SI KDR. Błędy krytyczne będzie można zgłaszać do Pana Tadeusza Paprzyckiego (email:
[email protected]). Jednocześnie uprzejmie informuję, że kontakt ten nie służy do konsultacji kwestii merytorycznych, czy obsługi systemu.
Ponadto informuję, że do czasu wyłonienia nowego wykonawcy SI KDR, z systemu nie będą wysyłane informacje sms o możliwości zgłoszenia się po odbiór Karty tradycyjnej, w związku z czym konieczne będzie wybranie przez gminy w tym okresie innego sposobu informowania wnioskodawców.
Przewiduje się, że nowy wykonawca SI KDR zostanie wyłoniony w III kwartale bieżącego roku.
Pozdrawiam
Magdalena Skwarczyńska