błąd w drugim imieniu na karcie pomóżcie proszę ! - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 17 kwie 2019, 13:09

osoba wnioskowała u nas tylko o karty tradycyjne . Karty dotarły do mnie : żona ma poprawną kartę a u męża na karcie tradycyjnej pierwsze imię mam dobrze a w drugim zrobiłam błąd literowy . karty odebrałam w systemie jednakże nie wydałam ich bo zauważyłam ten błąd co teraz mam zrobić . Czy żonie mem wydać kartę a u męża jakoś anulować i zamówić jeszcze raz . Jak krok po kroku to zrobić w systemie. Może Herka odpowie lub inni którzy mieli taką sytuację. I jeszcze pytanie czy od ponownego zamówienia z winy urzędnika będą policzone jakieś koszty ?? Proszę o pilną odpowiedź.
opsSR34
Referent
Posty: 376
Od: 30 lip 2017, 14:56
Zajmuję się: ŚR, FA, DM,


Napisano: 17 kwie 2019, 13:53

Te drugie imiona są tak tam potrzebne :? zapytać się klienta czy mu zamówić nowa, jak będzie chciał to anulować kartę w zarzadzaniu kartami i poprawić dane i zamówić ponowną, potem w sprawozdaniu trzeba o tym pamiętać
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1756
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR

Napisano: 17 kwie 2019, 14:03

Jest tak jak mówi ubu. Kartę męża proponuję anulować z powodu błędy urzędnika. Nie będą za nią naliczone koszty, ale pojawi się w pozycji "karty anulowane" w sprawozdaniu. Potem dla tej karty można wybrać "zamów ponownie" i poprawić jej dane.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x