osoba wnioskowała u nas tylko o karty tradycyjne . Karty dotarły do mnie : żona ma poprawną kartę a u męża na karcie tradycyjnej pierwsze imię mam dobrze a w drugim zrobiłam błąd literowy . karty odebrałam w systemie jednakże nie wydałam ich bo zauważyłam ten błąd co teraz mam zrobić . Czy żonie mem wydać kartę a u męża jakoś anulować i zamówić jeszcze raz . Jak krok po kroku to zrobić w systemie. Może Herka odpowie lub inni którzy mieli taką sytuację. I jeszcze pytanie czy od ponownego zamówienia z winy urzędnika będą policzone jakieś koszty ?? Proszę o pilną odpowiedź.
Te drugie imiona są tak tam potrzebne zapytać się klienta czy mu zamówić nowa, jak będzie chciał to anulować kartę w zarzadzaniu kartami i poprawić dane i zamówić ponowną, potem w sprawozdaniu trzeba o tym pamiętać
Jest tak jak mówi ubu. Kartę męża proponuję anulować z powodu błędy urzędnika. Nie będą za nią naliczone koszty, ale pojawi się w pozycji "karty anulowane" w sprawozdaniu. Potem dla tej karty można wybrać "zamów ponownie" i poprawić jej dane.