Napisano: 07 lut 2018, 12:45
Wszystko zależy od tego, dlaczego należy wydać nową kartę dla dziecka. Moim zdaniem powinna Pani wybrać jedną z poniższych opcji:
1. Jeżeli poprzedni pesel dziecka był źle wpisany z winy wnioskodawcy lub urzędnika to proszę w zakładce 'Zarządzanie kartami' wyszukać kartę, anulować ją z podanych wyżej powodów, a następnie dla takiej anulowanej karty wybrać przycisk 'Zamów ponownie'. Pojawi się wtedy możliwość edycji danych przez złożeniem zamówienia. Proszę poprawić błąd w numerze pesel i zamówić kartę. W systemie nowa karta będzie przypisana dalej do tej samej osoby.
2. Jeżeli dziecko na drodze prawnej zmieniło numer pesel to powinno w systemie być traktowane jako nowa osoba. Starą kartę proszę w zakładce 'Zarządzanie kartami' unieważnić. Następnie osoba powinna złożyć nowy wniosek z nowym numerem pesel, nowymi danymi. Wniosek powinien być wprowadzony jako 'Uzupełnienie rodziny'. Przyznana nowa karta traktowana będzie jako karta dla zupełnie nowej osoby.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl