Napisano: 07 lut 2018, 10:19
1. Proszę zalogować się do SI KDR i wybrać moduł raportowy MRAP.
2. Wybrać 'Sprawozdania' i nacisnąć 'Dalej'.
3. Wybrać sprawozdanie S01 i nacisnąć 'Utwórz'.
4. Po chwili sprawozdanie wygeneruje się samo za odpowiedni okres.
4. Proszę wypełnić kolumnę 3 w tabeli 1, czyli 'Faktycznie poniesione koszty'.
5. Proszę sprawdzić czy wszystkie dane się zgadzają.
6. Jeżeli pojawiają się nieścisłości, proszę dodać komentarz do sprawozdania na dole strony za pomocą przycisku 'Komentarz', a następnie 'Dodaj uwagi'.
7. Po zakończeniu edycji proszę na dole strony kliknąć 'Zapisz'.
8. Jeżeli sprawozdanie jest gotowe do wysyłki, wszystkie dane zostały wypełnione można nacisnąć 'Zatwierdź' na dole strony i wysłać w ten sposób sprawozdanie do urzędu wojewódzkiego.
9. W przypadku sprawozdania S02 należy postępować analogicznie.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl