proszę o pomoc czy ktoś pomoże i poda mi ścieżkę po kolei jak wygenerować sprawozdanie SO1 I S02i co należy zrobić żeby je edytować i wpisać odpowiednie dane. Z góry serdecznie dziękuje
1. Proszę zalogować się do SI KDR i wybrać moduł raportowy MRAP.
2. Wybrać 'Sprawozdania' i nacisnąć 'Dalej'.
3. Wybrać sprawozdanie S01 i nacisnąć 'Utwórz'.
4. Po chwili sprawozdanie wygeneruje się samo za odpowiedni okres.
4. Proszę wypełnić kolumnę 3 w tabeli 1, czyli 'Faktycznie poniesione koszty'.
5. Proszę sprawdzić czy wszystkie dane się zgadzają.
6. Jeżeli pojawiają się nieścisłości, proszę dodać komentarz do sprawozdania na dole strony za pomocą przycisku 'Komentarz', a następnie 'Dodaj uwagi'.
7. Po zakończeniu edycji proszę na dole strony kliknąć 'Zapisz'.
8. Jeżeli sprawozdanie jest gotowe do wysyłki, wszystkie dane zostały wypełnione można nacisnąć 'Zatwierdź' na dole strony i wysłać w ten sposób sprawozdanie do urzędu wojewódzkiego.
9. W przypadku sprawozdania S02 należy postępować analogicznie.
W sprawozdaniu S01 tylko trzecia kolumna 'Faktycznie poniesione koszty' dostępna jest do edycji. Pozostałe kolumny wyliczane są automatycznie na podstawie danych wprowadzonych przez użytkownika do systemu. Nie można ich edytować. Jeżeli jakieś dane się nie zgadzają można wprowadzić o tym informację w uwagach do sprawozdania.
Obecnie znajdujemy się w 1 półroczu 2018 w związku z czy składamy sprawozdania za 2 półrocze 2017. Sprawozdania składa się za zamknięte okresy sprawozdawcze. Wszystko wygląda na poprawne.
I DALEJ MAM TYLKO ZA ii PÓŁROCZE NIC NIE MOGE na nim poprawić, nie ma tych rubryk Liczbe ogółem za 2017 za II półrocze, przysługujące koszty, wykorzystanie środki z dotacji tego nie mam co ja robie zle
Bardzo dobrze, że ma Pani teraz sprawozdanie za 2 półrocze 2017, tak ma zostać, to jest dobrze. Jeżeli jeszcze NIE zatwierdziła Pani sprawozdania i widzi Pani trzecią kolumnę 'Faktycznie poniesione koszty' to proszę kliknąć na przecięciu tej kolumny i odpowiedniego wiersza dwa razy. Pole podświetli się i będzie dostępne do edycji.